325-turbo-charged Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Har kjøpt 4 alpina felger til min e30. Men jeg får ikke felgene rene. Har prøvd med høytrykk spyler og felg rens fra biltema men uten noe hell. Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få de støkne? En av felgene er også litt kantkjørt. På forhånd takk! bilde: http://img174.imageshack.us/my.php?image=img0361gt9.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Prøvd med coca-cola?Kompis av meg brukte det på sine og det funka visst.Eller white-spirit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 autosol.. mekonomen og clasohlson har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 silikon fjerner eller noe anna avfettnigsmiddel kanskje !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-turbo-charged Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Prøvd med coca-cola?Kompis av meg brukte det på sine og det funka visst.Eller white-spirit. Cola faktisk, fungerer til mye lurt! ska teste det ut iløp av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 autosol.. mekonomen og clasohlson har det Da må du vel også kanskje fjerne klar lakken av felgene før du smører på autosol? Høres ut som du har fått korrosjon på felgene. Det jeg gjore for å få fine felger var å spraye på lakk fjerner, så all lakken falt av felgene. Etter på dyppet jeg hele felgen i maursyre (syre greiene som bønder har mye av). Når det var gjort var det bare på med masse ny klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 må ikke fjerne den nei, hadde en felg full av inngfodd bremsestøv, 2 runder med autosol, og felgen var rein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 LOL cola funker! billig er det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 puss litt med svint stålull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Kjøp microavfetting, det tar det meste. De selger det på Obs-bygg på Raglamyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 cola funker ! billig og lett å få tak i;) men burde la det stå litt så syra får tatt tak i dritten bra at vi drikker 1-2 flasker daglig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå