Sir Hofstad Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Trenger å vite prod måned og år, og om du har metall eller plastikktank for korrekt delenr. Og gjerne man eller auto. Bruker andre deleleverandører i Østfold,men dro oppom Strandveien Auto nå når jeg var i Trondheim. De fant ikke noe delenr eller mulighet for etterbestilling av chip til mod hvor OBC ikke var org montert... Skulle sjekke med BMW og sende meg epost. Men har funnet det ut selv Hendel er blinklyshendel hvor du fjernstyrer OBC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Trenger å vite prod måned og år, og om du har metall eller plastikktank for korrekt delenr. Og gjerne man eller auto.Bruker andre deleleverandører i Østfold,men dro oppom Strandveien Auto nå når jeg var i Trondheim. De fant ikke noe delenr eller mulighet for etterbestilling av chip til mod hvor OBC ikke var org montert... Skulle sjekke med BMW og sende meg epost. Men har funnet det ut selv Hendel er blinklyshendel hvor du fjernstyrer OBC. Jeg har nok ingen sånn hendel nei. Jeg har plastikk tank, manuell gir. Det er en 1992 modell, men husker ikke dato her, men her er de sju siste sifrene i chassi nummeret: GG20959. Husker ikke siden du finner ut all info ut fra det jeg, men det vet sikkert du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 65818351054 = delenr... Prøv å få en pris på lev inkl frakt osv Mulig jeg kan skaffe deg hendel hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 65818351054= delenr... Prøv å få en pris på lev inkl frakt osv Mulig jeg kan skaffe deg hendel hvis du er interessert. Har sendt de en mail nå Hva trenger jeg den hendelen til? Kun for å slippe å strekke armen 10cm? Kan du fortelle meg om alle funksjonene på kjørekomputeren? Jeg vet ikke hva alle de greiene er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Hendelen er grei den Funksjoner er bla ur,stoppeklokke,temp,måling av drivstoffforbruk,mulighet for å styre uavhengig varme i kupe(ala webasto),programmering av distanse (og dermed tid/km som gjenstår),% drivstoff igjen,alarm på fart osv. Det skal også gå an å bruke OBC som startsperre. Det er flere muligheter enn jeg har skrevet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hendelen er grei den Funksjoner er bla ur,stoppeklokke,temp,måling av drivstoffforbruk,mulighet for å styre uavhengig varme i kupe,programmering av distanse (og dermed tid/km som gjenstår),% drivstoff igjen,alarm på fart osv. Det skal også gå an å bruke OBC som startsperre. Det er flere muligheter enn jeg har skrevet her. Dette høres bra ut! Jeg visste ikke om noen funksjoner omtrent jeg. Jeg vet den har temp. måler, klokke, dato og drivstofforbruk, men resten visste jeg ikke, hehe. Jeg har sendt mail til koed, så vi får håpe på svar i dag, ellers blir det sikkert etter nyttår de får svart. Men jeg tviler på at det er noe billigere enn 300kr som du har funnet. Hvor sitter denne hendelen egentlig? Fordi jeg har cruisecontroll på min, så jeg har jo en ekstra hendel fra før... Jeg sjekka opp det delenummeret du ga meg på realoem.com, og jeg fant informasjon. Fant coding plug inne der, men ikke noe pris. Her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =05&hl=126 Nummer 25... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Hendel er lyshendel merket BC på tuppen. Med den kan du veksle mellom funksjonene på OBC etter eget valg... Funksjonene på OBC er kanskje mest praksis til langturer, da det må tastes inn reiselengde, men da kan du få opp rekkevidde på drivstoff,estimert tid for ankomst(tror jeg det var),resterende kjørelengde osv. Tror 300 er det de tar rundt om i Norge, men jeg skal sjekke med de firmaene jeg bruker i Østfold i mellomjula... Vet du at du kan programmere intervallet på viskerne forresten?Uten OBC... ble greit med høyttalerne også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hendel er lyshendel merket BC på tuppen.Med den kan du veksle mellom funksjonene på OBC etter eget valg... Funksjonene på OBC er kanskje mest praksis til langturer, da det må tastes inn reiselengde, men da kan du få opp rekkevidde på drivstoff,estimert tid for ankomst(tror jeg det var),resterende kjørelengde osv. Tror 300 er det de tar rundt om i Norge, men jeg skal sjekke med de firmaene jeg bruker i Østfold i mellomjula... Vet du at du kan programmere intervallet på viskerne forresten?Uten OBC... ble greit med høyttalerne også? Høres bra ut. Men jeg er veldig interessert i å betale deg 400kr så fikser du alt jeg. Bare si ifra når jeg kan sende Tror ikke jeg trenger den hendelen. Klarer meg fint uten den tror jeg. Det med å stille viskerne, tror jeg heller ikke at jeg trenger. De går fint og passe fort sånn de er nå på de forskjellige hakkene. Høyttalerne har jeg ikke sett noe mer på. Jeg skal gjøre det etter jul tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Sir Hofstad: Tar du fortsatt på deg dette? Har en 525TDS fra 95 jeg kunne tenkt meg å gjort det samme med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå