aloebiz.net Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 Jeg likte godt denne (den nederste): Stemmer for den nederste av de 2! Enkel og grei og billig å produsere profilvarer ut av
Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 ErikS skrev: Denne likte jeg også veldig godt, men den er også mer "voksen" enn Balleknalle´s beste eksempel (den såkalte "Hartge" logoen). Hvis vi i tillegg dropper "in Norway"... iom. at det sier seg selv pga. adressen... er denne logoen temmelig stilren og sober. Den beste så langt...
ErikS Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Takker for det. Her er et par med litt annerledes tekst nederst. Fritt fram for andre å prøve seg også.... Personlig likte jeg "Hartge" versjonen til BalleKnalle ganske godt. Men også det helt enkle er pent...
R Andersen Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Syntest det øverste forslaget til ErikS er det beste til nå. Enkelt og stilrent.
Gunnar Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Det nytter ikke å ha så små bokstaver når man skal lage foliemerker. Fonten blir ganske sikkert som den er i dag, men at man kan inkludere en undertekst på visse trykk kan jeg gå med på.
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Men hvorfor på engelsk? Er da en norsk side, hvor alt går på norsk.
a-olsen Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Hvorfor bytte? Synes nåværende er flott som den er!
aloebiz.net Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 Her er noen nye litt annerledes forslag:
Sevenord Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Den øverste minner meg om noe.... Open Office sin? Men det er mye bra forslag her, det enkle er som oftest det beste
aloebiz.net Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 el`satanical skrev: Den øverste minner meg om noe.... Open Office sin? Men det er mye bra forslag her, det enkle er som oftest det beste Nei det skal forestille en bil hehe
Sevenord Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Aloebiz: Hehe, så det Syns den var litt kul jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå