Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fælt til mas da Hylland :lol:

Mister jo litt av sjarmen når M-fargene forsvinner, men sikkert greit til trykk og slikt..

sort-hvitt.gif

Denne har jeg sansen for, men den vil bli mikroskopisk på f.eks en skiltplate.

Jeg liker det som det er nå jeg, "bimmers.no" på sideruta på bilen synes jeg er mer er pent nok :)

Skrevet

Mister jo litt av sjarmen når M-fargene forsvinner, men sikkert greit til trykk og slikt..

sort-hvitt.gif

Den var fin! :)

Men fading, 3d-effekter og skyggelegging egner seg dårlig når det kommer til logotrykk og folier :) hvertfall med tanke på pris..

Skrevet

sort-hvitt.gif

Denne har jeg sansen for, men den vil bli mikroskopisk på f.eks en skiltplate.

Jeg liker det som det er nå jeg, "bimmers.no" på sideruta på bilen synes jeg er mer er pent nok :)

den va knall!! mye bedre en den som er:)

Skrevet

Må si du er dyktig BalleKnalle! Den siste i svart hvitt var fet, men med tanke på trykk og slikt, får du lagd den uten skygge parti?? tror den mister mye dybde, men bare slik at vi får se?

Men er bra den vi har og, men forandring skader vel sjeldent??

Skrevet

Er det noen grunn til at dere tror M-stripene er noe mindre copyrighta/trademarka enn BMW-logoen? ;)

Angående E60-lyktelooken som mange ser ut for å like i logoene, så blir det da bare til at vi må bytte logo igjen enten når E60 får facelift om 2-4 år, eller når den går ut om 6 år. En logo må være tidløs. Den "looken" der har ikke forankring i noe annet enn E60, mens f.eks. to runde lykter har forankring i et helt spekter av modeller, for ikke å glemme nyrene som har eksistert siden tidenes morgen.

Skrevet

Takk skal du ha... E gla i deg!!! :P

:kose:

@ Gunnar: Hvis en tar en "sort-hvit" utgave så bruker vi jo ikke M-fargene/stripene direkte i den forstand. Det blir jo kanskje litt på kanten, men men....

Ingen som likte hartge versjonen da...

logo4II.gif

Skrevet

jaja.. jeg synes da dette egentlig er litt unødvenig jeg da. personlig synes jeg logo'n vår nå.. altså

www.bimmers.no med helvetica font

holder i massevis.

Den er simpel, lettleselig og egner seg bra til trykk både på det ene og det andre.

for det er vel det vi leter etter? hvis vi tar f.eks de første logo-forslagene da.

jeg for min del er ikke interessert under noen omstendigheter å kjøre rundt i min e34 med en e60-front klistra på frontrute-streamer'n min.

www.bimmers.no enkelt og greit. Når man kjører en bmw. og har f.eks www.bimmers.no i frontruta, på refleksvesten eller på caps'n. så tror jeg budskapet kommer trygt fram.

da tenker de:

"jøss, han er jo medlem av Norge's største og beste bmw-forum, han må være en trivlig kar"

men, om jeg blir nødt til å stemme på noen logo her. så blir det uten tvil BalleKnalle sin siste her. den i svarthvitt.

sort-hvitt.gif

uff, ble langt detta. jaja :D ha en fin dag bimmers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...