Ingebrigtsen Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Synes en logo bør være så enkel som mulig..Sånn som denne f.eks: Etter å ha sett forslagene her mener jeg at denne er"The one" enkel, ren, lett gjennkjennelig og ikke minst fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Det er vel to ting som gjenkjenner BMW: Angeleyes og Nyregrillen... Det er vel ikke Copyright eller no på å bruke de i en evt logo slik det er med Hartge, Rondellen og M-sport logoene? Jeg synes vi bør få noen forslag innenfor det.. Hva med å bruke nyregrillen? Den har jo vært kjennemerket til BMW siden tidenes morgen Kanskje en mer klassisk en enn E60 sin da..? Logoen bør også være i 1-farge og uten fading, skyggelegging og 3d-effekter.. Nyrene trenger ikke dettte for å komme tydelig frem hva det er for noe.. Synes en logo bør være så enkel som mulig..Sånn som denne f.eks: Etter å ha sett forslagene her mener jeg at denne er"The one" enkel, ren, lett gjennkjennelig og ikke minst fin Ringene bør vel være på linje med hverandre om de skal vær helt runde.. Hva med å bruke AE fra E39 som var førstemann ut med originale angeleyes? De er ikke helt runde heller.. Grunnen til at jeg tok E60 var for at jeg synes den ser hissig og stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Det går ikke ann å få innlemmet nyrene i de to m'ene da? Altså i www.biMMers.no Noen som klarer å lage til det? Bare et løst forslag fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Kan jo bruke avatar-bildet ditt "aloebiz.net". www.bimmers.no mellom tåkelyktene, evt. kutte de vekk, og sette det imellom anngeleyes'a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Det går ikke ann å få innlemmet nyrene i de to m'ene da? Altså i www.biMMers.no Noen som klarer å lage til det? Bare et løst forslag fra meg Noe sånt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Ja var noe slikt jeg tenkte på ja. Men vet ikke hvor sikker jeg er på at det blir riktig. Var bare litt nysgjerrig på hvordan det ville se ut Jeg er i alle fall helt sikker på at det må bli så enkelt som mulig og jeg synes jo at ren skrift egentlig holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Jo, for all del. Slik det er nå er jo mer en bra nok, men det er jo morsomt å leke litt med tankene også.. Kan jo hende det kommer et gullkorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 ":dq2of7cx]Med utgangspunkt i BalleKnalle sin, men enklere: SKal en evt ny logo være "enkel" ville jeg gått for den nederste av disse med hvite striper. Feteste logoen med mest potensiale i er BalleKnalles siste med nyrer i MMene. Litt justering og denne vil bli flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Det er vel ikke Copyright eller no på å bruke de i en evt logo slik det er med Hartge, Rondellen og M-sport logoene? Jeg synes vi bør få noen forslag innenfor det.. Nå tviler jeg på at jeg får hartge på nakken med den "hartge lignende" logoen org.. Så lenge det fraviker med tanke på font/farge så ser jeg ikke problemet. Samme med felger; kopi felger er forbudt, mens replica går godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 ":22cc9bq7]Med utgangspunkt i BalleKnalle sin, men enklere: SKal en evt ny logo være "enkel" ville jeg gått for den nederste av disse med hvite striper. Feteste logoen med mest potensiale i er BalleKnalles siste med nyrer i MMene. Litt justering og denne vil bli flott! Jeg må jo si at jeg liker alt. 2 her veldig godt. Hvor m-stripene er fylt hvitt. Enkelt og pent, ikke noe dilldall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg liker dette forslaget godt... designet virker ungdommelig og spenstig nok til være moderne i mer enn i et par år. I tillegg er BMW´s farger integrert på en måte som gjør at vi helt sikkert ikke får BMW´s jurister på nakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 1. Fonttypen skal være ENKEL og godt lesbar, også på avstand. Den skal i tillegg være mulig og helst rimelig å trykke og skjære ut i folie. Mener derfor at den vi har er meget bra. 2. Logoen skal være MEGET enkel, men gjenkjennbar. En svær logo med www.bimmers.no i midten fungerer overhodet ikke.... HELT enig. De fontene som blir brukt på (iallfall de første) forslagene er alt for intrikate. Logoen bør bestå av www.bimmers.no og muligens noen helt minimale hint mot f.eks. nyrene eller rondellen etc. Synes den Hartge logoen var pen, men blir for mye dill der også med kursiv, skygger, understreknin osv. Dette er seff kun ment som konstruktiv kritikk - er veldig kult at folk kommer med forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg synes også at det siste forslaget fra BalleKnalle er det beste. Men jeg ville helst hatt litt mer luft i teksten. (F.eks.: w w w . b i m m e r s . n o ). Men det blir spennende å se hvor dette tar veien, om det blir et logobytte snart?! Hvem vet, Gunnars julepresang til alle oss på bimmers.no!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Hva med å fjerne understreken på den siste der og gå bort fra kursiv på teksten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Personlig valgte jeg å gjøre det rimlig enkelt på min egen side med denne logoen. kom fram til det resultatet etter mye prøving og synsing med "high teck" shit. egner seg like godt på trykk, stickers som på web Jeg ser for meg bimmers.no sin logo i samme duren Balleknalle har juleferie å har derfor mye tid hehe. må si jeg likte alle forsklagene dine bortsett fra den skyggeleggingen å "bevel and emboss" funksjonen i PS har jeg alldri hatt helt sansen for. Kanskje jeg får noen ideer i løpet av en kjedlig arb.dag før jul jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå