Gå til innhold

Ny bimmers.no logo?!!

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stemmer for en variant av ErikS´s forslag... som også er en evolusjon av hva vi har i dag. Det enkleste er ofte det beste... :wink:

logo7fr0b.jpg

Får henge meg på denne da. Ettersom de andre jeg har vært interessert i, ikke blir noe.. Funker helt greit for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe jeg mekka sammen:

44vauep.jpg

2cmm0jr.jpg

Absolutt kreativt, men folk kunne jo lett tro at det er logoen til norsk vampyr-forum...no offence, men vet ikke om jeg ville kjørt med den.

Hold logoen så enkel som mulig. Jeg vil i alle fall aldri finne på å kjøre med en sprudlende logo med masse farger. Det er fort gjort at logoen ser "barnslig" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for en variant av ErikS´s forslag... som også er en evolusjon av hva vi har i dag. Det enkleste er ofte det beste... :wink:

logo7fr0b.jpg

Henger meg på denne eg. Enkel, lett å tyde ke som står og forteller vel i korte trekk ke forumet eigentleg er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Litt tamt på jobb i dag så jeg prøvde meg på enda en... Kanskje dere allerede har valgt ut en..

Fine forslag Siv... og såvidt meg bekjent har Gunnar ikke bestemt seg for hvordan bimmers nye logo skal være. Han pleier imidlertid å informere moderatorgjengen før avgjørelser vedr. forumets design/oppbygning skal fattes/besluttes... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik har rett i det. Jeg har, som nevnt tidligere, ingen planer om å endre logo.

Denne tråden er en kampanje en bruker av forumet har satt i gang, ikke noe fra "ledelsen" her inne. Logoforespørselen det henvises til må være gammel, fra perioden hvor navnebyttingen som ble utført stod i fokus.

Jeg vurderer (selvfølgelig) alle forslag som dukker opp, men igjen så har jeg ingen planer om å bytte logo med mindre noe veldig ekstraordinært dukker opp. Husk at det er en del tusenlapper som allerede står i lagerførte skiltplater og foliemerker. I tillegg til det lagerførte betyr en ny logo at jeg vil forelde alle varene jeg har solgt brukerne her inne, og en slik posisjon er jeg ikke interessert i å sette noen som helst i. Det er dårlig forretning. Vil dere som plent skal ha ny logo dekke kostnadene med utbytte av lagervarer og alle leverte varer?

Den "gamle" logoen/teksten er fortsatt høyst aktuell og gjeldende, og vil nå også videreføres på refleksvester.

Igjen nevner jeg - enkle undertekster eller en tilleggslogo kan absolutt være aktuelt. Da blir det en tilleggsoption til eksisterende "logo" (webadressen). Kan da godt enda en gang trekke frem logoen til Koed siden den vises på toppen av siden her - den fungerer bra til å plassere ved siden av eksisterende webadresse, og fungerer bra alene med høy gjenkjennelsesfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare forandre logoen på toppen av siden her, men fortsatt beholde den gamle på alt det andre.. Det er jo fortsatt www.bimmers.no det står. Og om den på skiltplater/klistremerker/vester fortsatt er den gamle har jo ikke noe å si. Synes jeg da.. Mange fine logoer som har kommet opp her nå synes jeg.

Den siste Siv laget var jo veldig så fin som logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik har rett i det. Jeg har, som nevnt tidligere, ingen planer om å endre logo.

Denne tråden er en kampanje en bruker av forumet har satt i gang, ikke noe fra "ledelsen" her inne. Logoforespørselen det henvises til må være gammel, fra perioden hvor navnebyttingen som ble utført stod i fokus.

Jeg vurderer (selvfølgelig) alle forslag som dukker opp, men igjen så har jeg ingen planer om å bytte logo med mindre noe veldig ekstraordinært dukker opp. Husk at det er en del tusenlapper som allerede står i lagerførte skiltplater og foliemerker. I tillegg til det lagerførte betyr en ny logo at jeg vil forelde alle varene jeg har solgt brukerne her inne, og en slik posisjon er jeg ikke interessert i å sette noen som helst i. Det er dårlig forretning. Vil dere som plent skal ha ny logo dekke kostnadene med utbytte av lagervarer og alle leverte varer?

Den "gamle" logoen/teksten er fortsatt høyst aktuell og gjeldende, og vil nå også videreføres på refleksvester.

Igjen nevner jeg - enkle undertekster eller en tilleggslogo kan absolutt være aktuelt. Da blir det en tilleggsoption til eksisterende "logo" (webadressen). Kan da godt enda en gang trekke frem logoen til Koed siden den vises på toppen av siden her - den fungerer bra til å plassere ved siden av eksisterende webadresse, og fungerer bra alene med høy gjenkjennelsesfaktor.

Må få unnskylde å si at jeg ikke leste alt i denne tråden... Logo'n er da bra som den er den! :)

Jeg ble bare så ivrig da jeg leste noe av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta deg nær av det du, Siv. Det er ikke du som har startet denne tråden - og dere er fortsatt hjertelig velkomne til å komme med forslag. Måtte bare få presisert (nok en gang) hva som faktisk er ståa her, siden mange ser ut for å tro at logoen SKAL endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...