Gå til innhold

Sette på BMW emblem med farger i midten på rattet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd å satt på ordentlig bmw emblem med farger og alt i midten på airbag rattet i E34? Sånn her ratt jeg prater om: http://static.schmiedmann.dk/Danish/Nyh ... 19_big.jpg

Fordi hvis det gjøres, så ser rattet mye nyere ut. Da blir det veldig likt dette (nyere type): http://static.schmiedmann.dk/Danish/Nyh ... 008448.JPG

Hvis noen har gjort dette før, kan du forklare meg litt hvordan det gjøres for å få det finest mulig og hvor emblemet kjøpes?

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Slik som jeg ser det herfra ser ikke emblemet stort anderledens ut en fra e30, et skrujern og en tur på hoggern så har du et slikt.

Okei. Men det jeg også lurer på da er hvordan jeg skal få vekk det som sitter på mitt ratt fra før. Fordi det er liksom en del av rattet sånn jeg har sett det hvertfall. Da må jeg kanskje få slipt vekk eller pirket vekk det eller noe da, men spørs om det blir fint. Det nye merket dekker jo over alt, men alikevel...

Skrevet

eller du kan sette det oppå det plastik emblemet som er der nå... Dette kan muligens være farlig med tanke på utløsning av airbag, bare en tanke.

Du får si ifra hvis du får til noe... har litt lyst til å gjøre dette selv.

Skrevet
eller du kan sette det oppå det plastik emblemet som er der nå... Dette kan muligens være farlig med tanke på utløsning av airbag, bare en tanke.

Bygger ikke det litt mye ut hvis jeg setter det oppå det merket? Tror det nemlig gjør det, så det må pirkes vekk litt av det hvertfall. Det med at det er farlig ved utløsning av airbagen tviler jeg egentlig på, fordi den er ikke delt eller noe ved merket der, så hele greia kommer ut hvis den utløses, så det skal ikke ha noe å si.

Ingen her som har prøvd dette før?

Skrevet

Bygger ikke det litt mye ut hvis jeg setter det oppå det merket? Tror det nemlig gjør det, så det må pirkes vekk litt av det hvertfall. Det med at det er farlig ved utløsning av airbagen tviler jeg egentlig på, fordi den er ikke delt eller noe ved merket der, så hele greia kommer ut hvis den utløses, så det skal ikke ha noe å si.

Ja det kan vel hende det bygger ut i meste laget... men emblemet er jo allerede ganske mye innfelt i rattet, det blir vel en smakssak dette =)

Skrevet

Ja det kan vel hende det bygger ut i meste laget... men emblemet er jo allerede ganske mye innfelt i rattet, det blir vel en smakssak dette =)

Skal ta meg en tur på høggern og se om jeg finner noe som kan brukes jeg, så får vi se. Eller så kanskje jeg får bestilt noe hos bmw forhandleren min her.

Skrevet
Hva med å kjøpe hvit og blå lakk og plastgrunning, så pensler du det på det merket som er der fra før.

Hvis du tar deg god tid, kan det bli bra.

Jo, det hadde kanskje gått ann det. Men da måtte jeg fått noen som virkelig kan å male smått til å gjøre det. Eller så kunne jeg jo ha tatt en og en side. Tatt over teip og gjort det skikkelig nøye, så hadde jo det gått ann. Men det koster jo fort 300kr da. Ca. 100kr for en sånn lakkboks med sånn pensel greie og plast grunning koster vel rundt 100kr. Og jeg vet ikke om det blir bra, så jeg vet ikke.

Skrevet

Jeg ville heller ha tatt meg en tur til en dekk forhandler og kjøpt et emblem som du bruker til felger! Disse er tynne og har lim på baksiden! Bare å klistre på! Finnes i flere størrelser..

Skrevet

Har sett litt på det nå. Det som sitter der fra før, stikker litt for langt ut så jeg kan ikke sette på et emblem utenpå det igjen, fordi det blir stygt. Jeg må nok slipe vekk litt med dremel eller noe sånt, også sette på merket.

Skrevet

Du må ikke sette en svær metalldings midt i airbagrattet, er du klin kokos? Ikke lek med slike ting, bytt ratt eller bruk limemerke, eventuelt rådfør deg med noen som kan noe om airbagratt.

Skrevet
Du må ikke sette en svær metalldings midt i airbagrattet, er du klin kokos? Ikke lek med slike ting, bytt ratt eller bruk limemerke, eventuelt rådfør deg med noen som kan noe om airbagratt.

Metall dings? Når har jeg sagt noe om det? Jeg skal ha et lite fint plastikk emblem. Det er det jeg har ment hele tiden. Sånn du pleier å ha i midten på felgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...