cornelius Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 kjørte på innlandet på mandag, da sto veiskrapa parkert i grøfta like utenfor setermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hmmm Hadde ikke bimmer på flere år jeg, fordi jeg aldri kom meg opp bakken fra garasjen, det var mildt sagt en prøvelse hver vinter... Kona nekta plent t slutt, og jeg måtte bite i støvet og kjøre feilhjulsdrift.... Men nå er det bare velstand e53 kommer alltid opp, den gidder ikke å spinne engang... Kan være litt tung å stoppe, men pyttsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 HmmmHadde ikke bimmer på flere år jeg, fordi jeg aldri kom meg opp bakken fra garasjen, det var mildt sagt en prøvelse hver vinter... Kona nekta plent t slutt, og jeg måtte bite i støvet og kjøre feilhjulsdrift.... Men nå er det bare velstand e53 kommer alltid opp, den gidder ikke å spinne engang... Kan være litt tung å stoppe, men pyttsann Hehe, slik skal det være! Hva slags forbruk har du på 3 literen din forresten? Har hørt diesel prisene kommer til å havne på 15-16 kr literen, og da er det plutselig ikke så mye mening med 3.0D som tidligre i E53. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 HmmmHadde ikke bimmer på flere år jeg, fordi jeg aldri kom meg opp bakken fra garasjen, det var mildt sagt en prøvelse hver vinter... Kona nekta plent t slutt, og jeg måtte bite i støvet og kjøre feilhjulsdrift.... Men nå er det bare velstand e53 kommer alltid opp, den gidder ikke å spinne engang... Kan være litt tung å stoppe, men pyttsann Hehe, slik skal det være! Hva slags forbruk har du på 3 literen din forresten? Har hørt diesel prisene kommer til å havne på 15-16 kr literen, og da er det plutselig ikke så mye mening med 3.0D som tidligre i E53. Er dette noe den forkrøpla regjeringa har kommet med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 mange peiser jo på med vekt bak i bilen , på min touring har jeg faktisk ingenting i kofferten og jeg kjører piggfritt her i tromsø og har ikke hatt noen store problemer enda (bank i bordet) men hvis man skal kjøre med masse vekt i kofferten hele vinteren sliter ikke dette på bilen? støtdempere og annet utstyr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Har ikke hatt spesielle problemer med min E34 enda. Har ikke vært allverden med snø da, men synes faktisk at bilen oppfører seg bra på vinterføre. Virker veldig bra balansert, føler at man har kontroll, i motsetning til visse andre forhjulstrekkere jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Er dette noe den forkrøpla regjeringa har kommet med nå? Husk hvem vi har med å gjøre her da, SV... Ryktene går på at liter prisen på diesel skal ligge på mellom 15 og 17 kr i 2008. Først tar de å kjører ned avgiftene på nye diesel biler, for de vil ha biler som forurenser mindre globalt, men mer lokalt.... Og så kjører de opp liter prisen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Forbruke ligger på snitt etter kjørecomputeren på 1,4 nullstillte den ene når jeg kjøpte den og har vel kjørt an 30k til nå, langkjøring ligger den rundt literen.. tror heller vi ser svenske årsavgifter dvs at en e53 diesel må ut me ca. 14000 i året mens bensin klarer seg med 3500... Typisk SV dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Er dette noe den forkrøpla regjeringa har kommet med nå? Husk hvem vi har med å gjøre her da, SV... Ryktene går på at liter prisen på diesel skal ligge på mellom 15 og 17 kr i 2008. Først tar de å kjører ned avgiftene på nye diesel biler, for de vil ha biler som forurenser mindre globalt, men mer lokalt.... Og så kjører de opp liter prisen etterpå. Dett går jo utover asmatikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 ingen som vil svare på om man sliter mye på dempere og slikt hvis man kjører med last i kofferten for å få bedre veigrep, vil ikke dette ødelegge dempere fortere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Da snødde det igjen... merkelig vær vi har i dette langstrakte landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Aldri kjørt meg fast med min E34..har hatt gode dekk på den og de værste bakkene den har begynt å spola,ha jeg bare latt den gå på tomgangen opp bakkene (1.og 2.gir) og har kommet opp. Må huske at dekkene har stor betydning for veigrepet. For de som har utslitte vinterdekk kan jo bare klage.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Er dette noe den forkrøpla regjeringa har kommet med nå? Husk hvem vi har med å gjøre her da, SV... Ryktene går på at liter prisen på diesel skal ligge på mellom 15 og 17 kr i 2008. Først tar de å kjører ned avgiftene på nye diesel biler, for de vil ha biler som forurenser mindre globalt, men mer lokalt.... Og så kjører de opp liter prisen etterpå. Kansje man tenker seg om et par ganger ved neste valg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Må huske at dekkene har stor betydning for veigrepet. For de som har utslitte vinterdekk kan jo bare klage.. Men det kommer jo også ann på snømengde da.. her har vi lek brøytebiler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 For å sitere "quattro"fetteren min som satt på opp en bratt bakke i dag; "Jøss dette gikk jo greit!" Men det var jo før problemene begynnte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå