Siv Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Så har jeg greid å rota bort nøklene, har leita overalt! men borte er de... Er d noen som kan hjelpe meg, hvor kan jeg bestille nye...? (D er en audi... er ikke min en gang, men når jeg er en stor rotekopp så må jeg ordne opp etter meg også!)
Nino Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 finn chassinr og reis til en audiforhandler. der har de en kode som du får slipt deg til en ny nøkkel hos nærmeste nøkkelslipar.
Siv Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 finn chassinr og reis til en audiforhandler. der har de en kode som du får slipt deg til en ny nøkkel hos nærmeste nøkkelslipar. Tusen takk!
Yngvejos Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Ta med deg vognkort og legitimasjon. Det måtte jeg ha med når jeg skulle ha nye nøkler til bmwen. De tok kopi av begge deler. Eneste problemet var at jeg fikk ikke nøkkel til min bil. Hvis det er ny audi, kan du forvente å bla opp minst 1000kr for ny nøkkel.
E-Evjen Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Prisen avhenger av årsmodell. Når jeg kjøpte ny nøkkel til min forrige 94 525i kostet det ca. 1000 kr på BMW. Jeg har hørt at på nyere Audi må man helt opp i 2500 kr for ny nøkkel, så jeg håper for din skyld at bilen er gammel.
Kevin=) Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 her i usa koster det 10 kr for en kopi av nøkkel og hvis du trenger en ny fra forhandler koster det ca 80 kr.. det er for de uten startsperre osv da.
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Jeg betalte rundt 400kr på bmw for ny nøkkel, med startsperre men uten alle andre finesser..
Stephan.s Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 jeg hadde bare 1 nøkkel av de opprinnelige 4(!) som skal følge med bilen. riktignok uten startsperre og full pakke (bare rein nøkkel) bestilte 2 fra bmw og de skulle ha 330 kr pr nøkkel eller noe slikt. det viste seg at de ikke stemte overens med bilen, så de passet ikke, men det er en annen sak. dro til nærmeste nøkkelslipemann og han spurte om det var startsperre. nei sa jeg, og ga ham nøklen. tok 5 min eller noe så hadde han slipt en ny en til 190kr, uten å måtte vise vognkort, legimitasjon eller noe slikt.
Siv Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 Men... er d noen som aner hvor lang tid d tar...? D er en gammel audi 80, 89 mod.
Stephan.s Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Men... er d noen som aner hvor lang tid d tar...?D er en gammel audi 80, 89 mod. kommer veldig ann på vil jeg tro. når jeg bestilte fra bmw tok det 3-4 dager ca. måtte merkelig nok bestilles fra tyskland. men det er jo bare å ringe å høre med en audi forhandler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå