Gå til innhold

Nysnø i Tr.heim, noen ute og "sklir"?

suprapete
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja det er mottatt. hvorfor ble det ikke 320 på deg da? Var du å så på en eller?

sto en i bergen jeg hadde tenkt å kjøpe. Snakket med selger igår og den var fortsatt til salgs. Avtalte at jeg skulle bestille flybilletter og ringe han opp så jeg kunne reise og se på bilen i helga og skrive kontrakt og sånn. 3 min etter jeg la på ringte han opp og sa at en annen interessert hadde ringt og skulle komme og se på bilen om kvelden så jeg måtte vente med å bestille billetter til han hadde vært der. Fyren kjøpte så bilen igår kveld rett foran nesen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, det hørtes småsurt ut :evil: Dukker sikkert opp en ny interessant bil da, men det er vanvittig kjipt når du allerede har "kjøpt" den i hodet. Lykke til videre da!

ja. Prisen var ikke noe å si på heller så :cry: Hver gang jeg har vært interessert i en bil og det ikke har blitt noe av har det dukket opp noe bedre så vi får bare vente å se ;) Skulle egentlig ha e46 316 jeg, så 318, så 320, og no kikker jeg på 320 coupe ;) Så blir vel m3 til høsten da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da var snøen kommet til jæren.Det laver ned i store mengder, og det ser ikke ut som det har tenkt til å stoppe med det første..og jeg som ikke har skiftet til vinterdekk enda. Det kan bli morro i trafikken på tur til Stavanger i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var endeligt snø hos oss også, kom nå netopp i kveld. Høljer bare ute, nesten en liten snøstorm!

Så jeg måtte jo ut, men desverre har jeg ikke lappen, så det ble med mopeden, TS!

Men er bra det og, lå sideslengs rundt forbi, så ingenting skal stå på kjøretøyet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er snakk om en kjenning av meg med amazon, han kom fra E6, og kjørte inn på plassen feil vei i rundkjøring, altså mot kjørerettningen. Og la den brei flere runder mens snuten sto parkert å kikka på fra "storm-senteret". Jeg og noen kompiser beskua det hele fra bensinstasjonen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...