Testpiloten Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 2 stk Cerwin Vega AT100 15" Vmax. Subbene er 2 år gamle. De forrige subbene var vel 10 år gamle før de tok kvelden. Dette er anlegg som tåler juling og som spiller høyt. Følger med Pioneer forsterker, equalizer, 5 platers cd spiller, radio, kassett å sånn tjafs. Ledninger og fjernkontroller.. Er vel høytalerne som er mest aktuelle her. Forsterkeren duger greit. Jeg har egentlig for liten kåk til dette men har tenkt og putte det i garasjen. Hvis ingen er interessert i å kjøpe det da derimot. Har ingen spesifikasjoner nå desverre. Borte på jobb en stund. Noen som er interessert? Kunne tenkt meg rundt 5000,- for alt. Også interessant med bytte i M3 diff E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvor er Storås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvor er Storås? Sør Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg kan iallefall skrive under på at CV AT100 høyttalere spiller som en drøm hvis det er bass man er ute etter. Med et par kraftige forsterkere a la NAD C272 (brokoblet) svinger det skikkelig i heimen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvor er Storås? 7 mil sør for Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Har du dette enda? Trenger bakhøytalere til mitt Serundt anlegg... Har 2 C15-15 men funderer på å ha 2 slike som du har bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Heisann Ja jeg har de enda. Om du er interessert haster det? Er ikke hjemme før i januar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 hvor mye for bare høyttalerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 4500,-. Selger jeg kun høytalere blir det andre bare liggende i veien. Så vil helst selge samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Kan jo prøve denne igjen da det kun står til pynt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Da er det forøvrig solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå