g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvis jeg bestiller fra Koed idag (tirsdags kveld). Når kan jeg regne med at jeg får varene? Pakken veier 7,43 kg. Koster 1746 DKK. Betaler med VISA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Om ting er på lager: 2-5 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ok... Ikke noe lengre tid nå rett før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Nei, men stengt i romjula da.. så hvis det ikke er på lager denne uka, sendes det ikke før januar.. hva er det du skal handle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 En dynamo og 3 klipser. Hvordan finner man ut at de har varene på lager? Er det like lang sendetid til Nordland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis du bestiller idag og det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 21. Desember og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 22. Desember.. Det avhenger jo også selvfølgelig om varene er inne på Koed som fre nevner.. Hvis jeg ikke husker helt feil sa vel Daniel til meg at det var en TNT bil som hentet annenhver dag i Kolind..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis du bestiller idag og det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 21. Desember og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 22. Desember.. Det avhenger jo også selvfølgelig om varene er inne på Koed som fre nevner.. Hvis jeg ikke husker helt feil sa vel Daniel til meg at det var en TNT bil som hentet annenhver dag i Kolind..? TNT henter hver dag nå faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 En dynamo og 3 klipser.Hvordan finner man ut at de har varene på lager? Er det like lang sendetid til Nordland? Ny eller brukt Dynamo? klips er som regel på lager.. jeg kan sjekke imorra, men må ha ordren din før kl 10 om den eventuelt skal sendes imorra og. det er som regel 1 dag i osloområdet. 2 i resten av østlandet. Og store byer/sentrale punkter. "utkantsstrøk" kan ta litt lenger tid, og blir i noen tilfeller oversendt Posten.. men vanlig er 3 dager de fleste steder i nord-norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Aha! Du jobber for Koed fre? Takk for svarene så langt. Bestiller ny dynamo. Det står: "Vi forbeholder os ret til at opkræve et depositum for varen. Indtil vi modtager din gamle generator." Hvor mye må man betale i depositum? Jeg har tatt bort klipsene fra handlekurven. Bestiller kun dynamoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Aha! Du jobber for Koed fre? Takk for svarene så langt. Bestiller ny dynamo. Det står: "Vi forbeholder os ret til at opkræve et depositum for varen. Indtil vi modtager din gamle generator." Hvor mye må man betale i depositum? Jeg har tatt bort klipsene fra handlekurven. Bestiller kun dynamoen. jobber der ja Stod ikke beløpet? Du kan nok se bort fra depositum på selve nettordren. Men om det skal være depositum, så må du sende inn den gamle. Hvis ikke trekker vi depositumbeløpet..om du skjønner? skal egentlig gjøre det på forskudd, men litt vanskelig med norske kunder, så vi stoler på at den gamle kommer, og får vi den trekkes ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 jobber der ja Stod ikke beløpet? Mener du depositumbeløpet eller prisen på dynamoen? Kan men velge om man vil ha Economy eller Global Express? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 jobber der ja Stod ikke beløpet? Mener du depositumbeløpet eller prisen på dynamoen? Kan men velge om man vil ha Economy eller Global Express? depositum.. det er på en måte en sikkerhet for at vi får din gamle i retur.. prisen på dynamoen betaler du fullt ut.. nei, det blir automatisk det billigste.. Economy i ditt tilfelle. Men er altså ikke sikkert at den er på lager. Men det kan jeg sjekke imorra kl 9 har du lagt inn ordre eller? Hvis ikke må jeg få www nr'et, så skal jeg sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Stod ikke noe depositumbeløp. Har ikke lagt inn ordren ennå. Her er nr.: www11423 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Stod ikke noe depositumbeløp.Har ikke lagt inn ordren ennå. Her er nr.: www11423 Kan tenke meg det er 500kr. Men som sagt, sender du gamle dynamo til oss, er det ikke noe å tenke på Da skal jeg sjekke imorra, om vi har, og eventuelt NÅR vi kan ha den hvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ok... Takk så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå