mortena Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Da var avgjørelsen tatt. Henter bilen i morra. Gleder meg som en unge Noen som har erfaringer med hvordan denne bør senkes for at det skal bli helt strøkent? Kan tenke meg at den må ned rundt 20mm foran, men om noen har gjort dette før, let me know! Trenger å se bilder. Flere bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer! Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med førjuls gave... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer!Hvor mye måtte du ut med? Takk for det! Måtte ut med flere titalls tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med ny bil mortena! Har du fått solgt E46´en nåda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Ville vurdert å skiftet eksosanlegg bak ihvertfall, var ikke noe pent med en enkel stuss på en 320... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med ny bil mortena! Har du fått solgt E46´en nåda? Takker! E46 er bytta inn. Det var like greit, så slapp jeg å bakse med de rustproblemene! Jeg fikk en bra pris, og da var det bare å slå til. Tror jeg kommer til å trives bra i denne bilen! Er vel det aller meste av utstyr, så da kan man ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Klokt valg (mtp de andre forslagene som ble gitt her inne). Denne kommer du nok til å trives i. Bytte av eksos ville nok vært prioritert foran senking, uten å ha sett hjul klareringen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Det ble denne ja, gratulerer med ny flott BMW. Ville vurdert å skiftet eksosanlegg bak ihvertfall, var ikke noe pent med en enkel stuss på en 320... Enig med Peer, og som jeg alltid sier: -gå for Eisenmann, de har de flotteste pottene til BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med en fin bil... ... Du bør etter min mening kun benytte originale BMW deler på en så ny BMW... og jeg hadde derfor heller ikke byttet eksosen. Bilen er fin som den er... dog er problemet at selv 19" felger visuelt ser små ut med de enorme hjulbuene denne modellen har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med ny bil da Absolutt en pen E91 med riktig farge og M-Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 hmm.. ble nesten litt misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Gratulerer med en meget fin og bra bil Skal du absolutt bytte eksos, monterer du AC Schnitzer. Så er det bare å bytte baklykter (blir MYE finere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Ville vurdert å skiftet eksosanlegg bak ihvertfall, var ikke noe pent med en enkel stuss på en 320... Er firer i 320 nå, så da er det et rør som gjelder. 4-1 er optimalt på fire syl motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå