Jump to content

Recommended Posts

Posted

Etter mange forsøk på å selge min 633 motor, prøver jeg igjen, nå går den gratis mot at dere henter den selv. Synd å måtte hive en slik motor! 1976 modell gått 197.000 km bare. Det er lite i forhold til alderen. Motoren gikk når jeg tok den ut, men har aldri kjørt den på vei så jeg vet ikke noe om hvor bra drag det er i den...men det er sikkert bra :wink:

Står i Haugesund. Svarer ikke på mail eller SMS, de har jeg fått nokk av på denne motoren, det blir jo aldri noe med dere. Ring meg på 98619882, hvis dere er seriøst interessert.

Posted

Det er nok en vanlig M30 motor ja.

Er nok stort sett bare annen borring.

M30 ble jo levert i 2,5 2,8 3,0 (faktisk) 3,2 3,3 3,5 og 3,2 turbomotor (egentlig M102, men utgangspunkt i M30) og 3,5 turbomotor (egentlig M106, men også denne har utgangspunkt i M30)

Så vet du det. :)

Har foresten også vært laget M30 motorer med forgasser! (de eldste versjonene ble nemlig levert med forgasser eller innsprøytning etter kundens ønske. Sikkert forskjellig pris også..)

Posted

se der ja.. takker..

dumt og hive en slik motor ja..sitter og vurderer på om jeg skal hente den..men har egentlig ikke plass nok til og ha den stående.

er det bare motor som gis bort? ikke girkasse?

hva med hjerne ledningsnett osv??

komplett motor med alt?