Espen M33 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Og jeg sier bare: Hvorfor kan ikke bmw lage en sånn motor i dag? Utrolig morsom bil å kjøre, og motoren roper jo bare MER MER MER MER!!!!! Min S14B23 føles plutselig som en skikkelig sinke. Ser for meg den hondakverna i en ribba E30. Hadde blitt driftsikkert og morsomt leketøy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 hva med m-coupe? den må da kunn stille litt konkurranse til s2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Skal eg nokon gong ha Honda, blir det NSX! Råeste bilen som er produsert av Honda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Og jeg sier bare: Hvorfor kan ikke bmw lage en sånn motor i dag? Utrolig morsom bil å kjøre, og motoren roper jo bare MER MER MER MER!!!!!Min S14B23 føles plutselig som en skikkelig sinke. Ser for meg den hondakverna i en ribba E30. Hadde blitt driftsikkert og morsomt leketøy det Husk på at det er en veldig stor forskjell mellom en E30 fra 1988 og en honda s2000 fra 2000 eller noe da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 BMW har vel egentlig ingenting å stille opp med mot S2000. Z3 (2.8l) roadster er vel den som regnes som konkurrent i det segmentet, hvertfall prismessig. S2000 parkerer vel Z3 greit, lettere, mer hk og et mye mer sportslig oppsett. Hondaen er reinspikka sportsbil, som NSX. Så da er vel M versjonen neste steg opp, men det er jo et hav forskjell prismessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 men så er det bare 2liter og 240hk i s2000'n da hadde vært morsomt hvis bmw laga en 2liter med 240-250hk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Vurderer faktisk S2000 når jeg skal bytte bil. Har aldri fått prøvd en, men alltid likt den veldig godt. Ser jo bra ut, og er litt av en kjøremaskin tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Hadde det ikke vært for at den er ubrukelig som eneste bil hadde den vært mitt soleklare valg ved neste bilkjøp. Drømmemotor. Jaja, S-motorene finnes, men 9000rpm og maks dreiemoment på 7500 er bare døtøft Men hvorfor du vil ha motoren i et gammel fælt karroseri (nå erter jeg mange!!) når den kjører fra det meste med samme effekt allerede lurer jeg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 2 liter, 3 liter, 250 eller 500 hestekrefter, den har fremdeles kun 4 sylindre. Skal det være noe, skal det ha minimum 6 sylindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 nja, hadde klart meg mer enn bra med en meget hissig 4selyndra sugemotor som liker seg på 9-10 000rpm:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Jeg har eigt en honda s2000, veldig morsom bil men den er lite gøy å kjøre til daily driver, lekker vann inn i taket. generelt trang bil (1.90 høy) litt moment på lavt turtall savnet jeg spesielt. måtte alltid opp å jage på 6000rpm -9000rpm. ble veldig bra med hardtop. veldig støyete innvendig i høyhastighet 150-160++ lakk vann inn i bagasjerommet. men ellers kjørte den rotta av ett par andre grombiler på en gocart bane her i stavanger mens de andre hadde xx(x) mer hk enn det jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den her skal jo ha høyere dreimoment på lavere turtall... Og da blir den jo sikkert mer brukervennlig til daglig. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8994245&sid=2aoPwOuIN320194&pos=1&tot=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Her får man et lite inntrykk av hvor god S2000 er på bane pga lav vekt og en turtallsvillig motor med helt ok antall hester. Best Motoring BMW M vs. Nippon "M" (JDM) Del1 Del2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 2 liter, 3 liter, 250 eller 500 hestekrefter, den har fremdeles kun 4 sylindre. Skal det være noe, skal det ha minimum 6 sylindre Jeg tenkte på sånne som kommer med slike kommentarer når jeg kjørte bilen. Lyden fra førerplass når den bikker 6.000prm er rett og slett heftig. At bilen er ubrukelig til dagligdags gjør den bare enda bedre i mine øyne. Det er jo tross alt bare et leketøy, og leketøy bruker man ikke hele tiden! M-coupe hadde jeg valgt istedenfor i 10 av 10 tilfeller, men det er en dyrere bil som sikkert er dyrere å eie også. Og så har jeg enda ikke prøvd en sånn bil, så jeg kan ikke komme med en testskildring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 skal det være noe, skal det ha minimum 6 sylindre Jeg ser :wink:'en din, men... hva er egentlig vitsen med minimum 6 sylindre på en sportsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå