Moose Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Har motsatt problem av de fleste andre. Bilen min vil ikke stoppe. Jeg kan vri tilbake tenninga og ta ut nøkkelen mens bilen fortsatt går. Det merkeligste er at når jeg slukker lysene, stopper motoren. Noen som veit hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Stopper motoren hvis du skrur av lysene mens nøkkelen er i vanlig posisjon da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 har ikke testa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Har vært borti noe av det samme med en Volvo 245, det var en kortslutning i stikkontakten på tilhengerfestet, jeg kunne ta nøkkelen ut av tenningen også uten at det skjedde noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jada. Sitter med nøkkelen i hånda, mens motoren maler som aldri før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Kontroller el bryter på rattstammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Dette skjedde meg også når jeg prøvekjørte en E36 316 Compact hos forhandler. Ble ikke noe kjøp for å si det sånn. Aner heller ikke hva som var årsaken. Selgeren kom ut og måtte kvele motoren for å få stoppet den, men mente det var noe problem haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 var faktisk borti dette probleme med en opel tigra (mener jeg det var) der var det sånn at bilen nektet å stoppe dersom man trykte på bremsen. vet ikke hvorfor, men den stoppa fint når jeg dro på handbrekke, slapp bremsa og så stoppa den. kanskje for at man skal huske handbrekke.. men teit likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Hmm.. maskiner som ikke vil stoppe. Flere enn meg som tenker Terminator og Matrix ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 rise of the machines.. alt starta i en 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Min far har samme problem på sin E-34, tenningen skrus av men motoren sviver fortsatt. Lysene må skrus av før motoren stopper. Har ikke peiling på hva dette skyldes. Gode forslag mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Slik var min søsters yaris også. Fyren som hadde koblet kjørelys på den hadde rotet det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg med mitt snekkerhode kan tenke meg at det dreier seg om en overledning slik at motoren får strøm fra lysene i tillegg til tenningen (smart jeg...). Men det jeg lurer på er hvor problemet er. Noen som veit om et logisk sted å se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Kicker liv i en 7 år gammel post ? Har faktisk fått dette problemet selv nå, tipper alt dette startet med at jeg byttet en lyspære i en høyre kjørelys bak. så den stopper ikke så lenge kjørelys er på men stanser så snart lysene slås av. såeee.... noen som har svar på feilen ligger nå, den dag i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå