Gå til innhold

2001 320i selges!


VillKapping
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Det var jo en veldig pen bil da:P ser du har vært flink med og holde den ved like=D

men har du bare lagt den ut på motor torget?

i så fall vil jeg anbefale deg og kanskje legge den ut på finn.no eller tinde.no

bare en tanke fra min side;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Er vel som resten innpå her at jeg liker å pusse og gnukke litt!

Den ligger ute på flere steder. Inkludert Tinde og Autodb. Kommer vel muligens til å legge den ut på Finn etterhvert. Tok med den linken fra motortorget for der er det en del bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt dårlig respons på denne her.. Er et knallhardt bruktbilmarked virker det som. Har blitt hintet til at prisen kanskje er litt stiv. Men med en nypris på 530000,- og ekstrautstyr til 120000,- så synes jeg kanskje ikke det. Bilen har jo også akkurat passert 94000 km, noe som ikke er avskrekkende km-stand synes jeg. Noen synspunkter på prisen eller andre ting som kan gjøre at bilen blir litt lettere solgt? Er annonsering på http://www.finn.no så mye mer verdt enn alle de andre sidene? Alle synspunkter og kommentarer er velkomne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke prisen var så halvgal jeg da, alt utstyret tatt i betraktning. Desverre er det et meget begrenset marked for sedaner, så enten må du selge billig eller ha litt tolmodighet. Hadde nok kostet på en annonse på finn.no ja.

Fin bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Får smøre seg med litt tålmodighet ja.. Er kanskje ikke den beste tiden på året og selge bil heller akkurat! En annonse på finn kommer nok i nærmeste fremtid ja.

Ja, å selge bruktbil er en tvilsom fornøyelse ville jeg tro, virker som det blir vanskeligre og vanskeligre?

Synd når man har stelt og pleid en slik bil (som det virker som du har gjort), og man selv mener å ha satt rett pris, og ikke få noe respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Det har blitt fryktelig vanskelig! Steller ihvertfall pent med den. Gleder meg til at det blir vær nok til å polere den igjen. Ikke mange som skjønner at det å polere en bil kan være morsomt! Putte innpå en pris og polere og gnukke i oppholdsvær er en fin dag mener jeg! Også blir den så fin og blank! Jeg får EU godkjenne den og slenge inn en annonse på finn tror jeg så kanskje det dukker opp en person som vil ta godt vare på bilen i fremtiden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor MÅ du selge bilen da?

Jeg "måtte" selge min bil..

var ikke så gale trekk i måneden.

Men det gjorde bank mannen glad.

Så solgte den å fikk meg en corrado. å den slukte bensin å var nesten like dyr å forsikre.

Så solgte jeg den å fikk meg en caddy. greit den var billig. men da jeg plutselig trengte en flere seter enn 2 kjøpte jeg denne bmw jeg har nå..

da måtte jeg skaffe egenkapital (låne) så fikk jo jeg ikke så mye for caddy i innbytte som jeg hadde i lån = måtte betale for å selge bilen min.

Så jeg kunne egentlig bare beholdt den bilen jeg hadde.

Sorry O.T.

Men vudert å bytte den inn i rimeligere bmw?

MB auto her i bergen tar i mot alt av bmw . å de har ok priser på innbytte. selv om de selger dyrt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...