Gå til innhold

Sjåfør hardt skadet etter vill biljakt

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

selfølgelig må politiet gjøre tiltak før idioten tar med andre i døden!

ja tror du ikke sjangsen øker vis alle dekke blir pungtert? :o

får an sleng på den da er det gjort .og rett over i andre kjørefelt og tar med seg fam anderson på 6 i døden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt sett så kommer dem vel ikke så langt! så du menr at sånne desperadoer bare må få kjøre?

nei det mener jeg ikke ! men jeg syns å sette ut en spikermatte var vell drastisk, spessielt når det var snakk om så store hastigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at idioti kjøring, som i denne saken er helt på trynet. Men allikevel mener jeg det er uansvarlig av politiet å følge etter, når de vet at det eneste de gjør er å få personen til å kjøre fortere.. det med spikermatter er en fin måte å få stoppet mannen på, om det er som det sies at luften gradvis går ut, har ikke erfaring med spikermatter selv, men politiet bør ta litt forhåndsregler når de vet det er snakk om en beruset person, som i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jo politiet gjort forsøk på å stoppe han og han hadde fått første advarsel, så her har politiet gjort det korrekte- slakket av for å få farten ned + spikermatte helt korrekt. Fikk stoppet han så det ikke gikk utover uskyldige mennesker.

Hadde han ikke vært ruset så kanskje han hadde stoppet tidligere.

Ser dere dere størrelsen på intercooleren i fronten forresten? er vel ikke helt originalt det der, Det er vel bare G60 som har overladning på golf, og den har vel ikke så stor intercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Dessuten merker man jo om man kjører over noe slikt som en spikermatte, og da skjønner jo normale folk at man ikke kan ha samme hastighet med punkterte hjul. Fint at de fikk stoppet han!

Noe helt annet som forunder meg er at det ikke står hvordan bil det var. Hadde det vært en BMW, hadde det vel vært nevnt med store bokstaver, for ikke å snakke om at den hadde vært trimma pga den blå silicon slangen i fronten der :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...