Dirty Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146776 Ikke bmw denne gangen. men unkel blå! er jo gale i haue hive ut spiker matte . " nei dette går får fort, vi kan ikke følge etter denne bilen her. vi får hive ut ei spiker matte sånn at det er 99% sikkert at han kræsjer " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 selfølgelig må politiet gjøre tiltak før idioten tar med andre i døden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 selfølgelig må politiet gjøre tiltak før idioten tar med andre i døden! ja tror du ikke sjangsen øker vis alle dekke blir pungtert? får an sleng på den da er det gjort .og rett over i andre kjørefelt og tar med seg fam anderson på 6 i døden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 normalt sett så kommer dem vel ikke så langt! så du menr at sånne desperadoer bare må få kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 normalt sett så kommer dem vel ikke så langt! så du menr at sånne desperadoer bare må få kjøre? nei det mener jeg ikke ! men jeg syns å sette ut en spikermatte var vell drastisk, spessielt når det var snakk om så store hastigheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 det vil jo si at du synes det er bedre at politifolkene skulle risikere livet med å presse han av veien da? hadde vel ikke gått noe bedre med han da! etter som jeg har forstått det så kjørte han i stor hastighet gjennom tettbygde strøk før politiet fikk stoppet han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3Alex Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Står jo at lufta går gradvis ut, han har garantert merka at det begynte å bli lite luft i dekka.. Synes det er bra politiet gjør sånn, ellers kan jo sånne idioter bare kjøre rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Jeg mener at idioti kjøring, som i denne saken er helt på trynet. Men allikevel mener jeg det er uansvarlig av politiet å følge etter, når de vet at det eneste de gjør er å få personen til å kjøre fortere.. det med spikermatter er en fin måte å få stoppet mannen på, om det er som det sies at luften gradvis går ut, har ikke erfaring med spikermatter selv, men politiet bør ta litt forhåndsregler når de vet det er snakk om en beruset person, som i denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Jeg skjønner heller ikke problemet her.. Det er jo flott at politiet fikk stoppet idioten og at det ikke ble slik at han eventuelt kunne ha skadet medtrafikanter fordi han var beruset - i værstefall dødsfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 virker som dem begynner å ta i bruk spikermatter da.. men er jo best å få stoppet han raskest mulig uansett! kunne jo kræsja like mye før spikermatta som etter så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 De va no godt dei fekk stoppet vilmanns ferden. Den kjørt over Stord der eg bur. Og i dei hastigheter kunne de fort skjedd ei ulykke med andre involvert. Har hatt godt fart for og tilbakelegge den strekningen på ein halv time... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Er vel mulig å få kjøpt RunFlat tires her til lands? Men uansett, han kræsja ikke direkte etter han hadde kjørt over mattene dersom jeg forsto det riktig. Så at han kræsja er vel så og si hans egen feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Her har jo politiet gjort forsøk på å stoppe han og han hadde fått første advarsel, så her har politiet gjort det korrekte- slakket av for å få farten ned + spikermatte helt korrekt. Fikk stoppet han så det ikke gikk utover uskyldige mennesker. Hadde han ikke vært ruset så kanskje han hadde stoppet tidligere. Ser dere dere størrelsen på intercooleren i fronten forresten? er vel ikke helt originalt det der, Det er vel bare G60 som har overladning på golf, og den har vel ikke så stor intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Helt enig! Dessuten merker man jo om man kjører over noe slikt som en spikermatte, og da skjønner jo normale folk at man ikke kan ha samme hastighet med punkterte hjul. Fint at de fikk stoppet han! Noe helt annet som forunder meg er at det ikke står hvordan bil det var. Hadde det vært en BMW, hadde det vel vært nevnt med store bokstaver, for ikke å snakke om at den hadde vært trimma pga den blå silicon slangen i fronten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå