RoaldJ Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 rillene går lavere. vist du sammenligner med f.eks tappepluggen på de to bildene, så ser du at rillene går ca 2-3 cm lavere.
Sandersen Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 negativ camber og toe kun forran? åssen er det her og kjøre med til vanlig da?
RoaldJ Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 heheh.. sporer fælt ja har ikke fått tjangs å justere skikkelig etter jeg fikk på camberplatene. bare tatt det på øyenmål til autoslalom, og der funka det ganske bra.. 3 plass, kun en sierra cossie 4x4 med 300hk og en lanser evo9
RoaldJ Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Da er det offisiellt. Har sagt opp min nåværende jobb, og skrevet kontrakt som bilmekaniker på Bavaria i Haugeund Gleder meg!
RoaldJ Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Da har jeg fått de restrerende delene til servostyringa som jeg bestillte fra Koed. Slanger m/banjobolter, overgang til rattstamme og væskebeholder. Så nå har jeg komplett servo m/E36 tannstang 1400 kr for brukte deler (Schmiedmann skulle ha 3500 for de samme, bare nye) Så var jeg ute å kjørte her en dagen på grusveien til en kompis, tror ikke jeg skal på besøk til han igjen (Ja, jeg har nye skjermer foran, og nei, det er ikke rustet hull i kanalen/jekkfeste)
RoaldJ Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Da var nye deler kjøpt inn fra statene.. nye stab.stag til forstilling og bakhjulstilling. 25mm tykke foran å 22mm bak
Fliid Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Den senken din er jeg meget spent på hva ligger på. (har ikke lest hele tråden, så beklager om det står tidligere)
AndersM Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 snadder stag/foringer! hvor i US and A fikk du tak i de?
RoaldJ Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Senken kjøpte jeg på koed. husker ikke pris, men tror det var rundt 8 lapper. stab.staga kjøpte jeg på ireland engineering. gleder meg som en unge til å få de på
Oslo-power Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 da var motoren vasket og lakket hva synes folket? Åssen motor vask brukte du ? Og hva brukte du i motorrummet ?? Faen det ble fint
RoaldJ Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 jeg brukte vanlig avfetting på begge plasser, å laaang tid
Oslo-power Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 jeg brukte vanlig avfetting på begge plasser, å laaang tid Avfetting som er kjøpt hvor ?
RoaldJ Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 på meca om jeg ikke husker feil..(husker ikke hva den heter) men mekonomen har en bra de også. konsentrat som man blander med vann. brukte oppvaskekost i tillegg.
Oslo-power Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 på meca om jeg ikke husker feil..(husker ikke hva den heter)men mekonomen har en bra de også. konsentrat som man blander med vann. brukte oppvaskekost i tillegg. Ok hehe.. Ser superbra ut lykke til med prosjektet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå