Yngvejos Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Så må du ikke glemme å nevne hvem som leverte dempertoppene på døra. For ikke å glemme hvem sitt mastercard som fikk svi.
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 haha.. jo, takk til Yngvejos som bestilte dem til oss og frakta dem ca 3,5 mil yngve kan jo meddele hvor han kjøpte dem om han vil
Yngvejos Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Der kom takken jeg ventet på. Takker for de stålomspunnede bremseslangene. Dempertoppene selges på gs bildeler. De koster 700kr for et par. Jeg har de på min egen e30, og forskjellen var som natt og dag. Jeg var på randen til å hive koniene på sjøen før jeg monterte disse. Plutselig fikk bilen tilbake den faste gode rompa.
JAL_535i Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 *host* versågod for skivene og klossene hehe
Yngvejos Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 *host* versågod for skivene og klossene hehe *host hark kremt* Takk for skivene og klossene. Og værsågod for skivene og klossene som du fikk tilbake.
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 *horst-kremt* off topic........
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 da fikk jeg bytta demper topper på beemerten Hadde heldigvis pakninger på lager på jobben, da det ikke var fra før Gammel. Ny. Ferdig montert Så monterte jeg E36 sideblinkerse. Skal ta bilde i dagslys en dag. Syns de ser litt finere ut enn de store E30 blinkersene..
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Snudde også blinkersene bak/frem, og ble bra fornøyd med det Og ja, bilen ble en helt annen bil på raua.. Mye fastere og fin i sladd Den kneler ikke så mye på hekken, om dere forstår Skal bli bedre når jeg får på stab.staga også
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 prøvde de rett vei, men syns ikke det så like fint ut
JAL_535i Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 hehe nei du skulle jo overtale meg også til å montere de feil vei
Yngvejos Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Jeg har gjort litt mer research. Du får kjøpt forsterkningsplater fra BMW Z3 til å ha på oppsiden. Tingen med dempertårnene er at når den demper inn, blir krafta fint fordelt over hele støtdempertårnet. Men på rebound derimot. (hvor koni er veldig harde også) vil all kraften bli konsentrert rundt skruehullene, som igjen fører til sprekker. Delenr: 51718413359 Kan du sjekke om dere har disse på lager? Og gjerne kjøpe et par for meg hvis dere har?
JAL_535i Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 er vel bilstein som er mye hardere enn koni på rebound?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå