Gå til innhold

e30 325 blir vinterbil :) ny bil s. 29

Anbefalte innlegg

Skrevet
er vel bilstein som er mye hardere enn koni på rebound?

Det har jeg ikke peiling på, men koni har ivertfall mye hardere rebound enn originaldemperene som dempertårnene er beregnet på.

Mener å ha lest at bilstein har demping begge veier, mens koni har tilnærmet ingen inndemping, men hardere rebound.

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gøy med E30 prosjekt! :D Gleder meg til jeg får starta på min egen.

Bare bli ferdig med bilen til far...

Har demontert alt innvendig i 745'n vi kjøpte av deg i sommer.

Skal snart få kjøpt inn sveiseapparat og få tetta gulvet. :)

Skrevet
Gøy med E30 prosjekt! :D Gleder meg til jeg får starta på min egen.

Bare bli ferdig med bilen til far...

Har demontert alt innvendig i 745'n vi kjøpte av deg i sommer.

Skal snart få kjøpt inn sveiseapparat og få tetta gulvet. :)

Mye ledninger? =)

Skrevet

Det kan jeg tenke meg Spaceout..

Blir det prosjekt tråd? hadde vært veldig intresangt å følge med på :)

Hvordan gikk turen him foresten?

Tror jeg, og kanskje JAL_535i skal kjøpe oss stab.stag på demper-toppene bak også. :)

Skrevet

Ikke sikker på om jeg gidder å lage prosjekt tråd men kan hende. Usikker enda for det er jo bilen til pappa og ikke min, selv om jeg må bistå veldig mye. f.eks sveise gulvet og fikse motor fuskinga.

Turen hjem gikk ikke uten problemer. Noen mil fra odda tok vi en stopp. Få kilometer etter det kom vi ikke lenger. Da var batteriet dødt. Prøvde å lade med Transiten men gikk dårlig. Fikk god bruk for pappa sitt naf medlemskap da. :P

Viste seg at det var dynamoen. Det var årsaken til at vi hadde sånn trøbbel hjemme hos deg, men dioden i dynamoen hadde jo gått så ladelampa lyste ikke...

Vi var hjemme kl 03.30. Tror vi brukte rundt 6 timer ved odda..

Fattern måtte ta nattbussen tilbake på onsdagen for å hente bilen.

Da gikk den helt hjem! :D

Fy faen som den bilen går. Ble veldig overrasket av hvor bra drag det er i den.

Eneste manglen jeg ga den uten om rusta i gulvet var at håndbrekket ikke virka. Ellers var alt i orden på eu. Det var digg! :)

Skrevet

Naf, eller hva det var, i odda bytta dynamo. Derfor fatters måtte tilbake på onsdagen å hente bilen. Etter det har den vært helt fin, bortsett fra den fusken ved full gass. Blir full overhaling av varmeapparte også når vi har det ute.

Skrevet
Naf, eller hva det var, i odda bytta dynamo. Derfor fatters måtte tilbake på onsdagen å hente bilen. Etter det har den vært helt fin, bortsett fra den fusken ved full gass. Blir full overhaling av varmeapparte også når vi har det ute.

aah.. sånn å forstå ja.. men da så..

ja. jeg hadde ikke akoratt tenkt to ganger på å overhale varmeapparatet når dere har alt ute nei :)

Idag blir det autoslalom i Haugesund igjen... Håper self på pokal i dag også ;)

Men jeg tror jeg blir flytta opp til klasse 2 nå, ettersom jeg har kjørt alle 5 gangene i klasse 3..

Og da blir det litt værre.

I klasse 2 ligger de som har kjørt mer enn 5 ganger, og også de som virkelig kan kjøre :)

Men jeg får bare gi full gass å håpe på det beste :)

Skrevet

baaah! hehe

fikk du pokal? ;)

Edit:

Foresten.... skal noe til å slå en Mitsubishi Lancer Evo 9 med 286 hk og 4x4 da med mine 170(?) rwd, uten servo, med brede dekk/felger og lite ratt ;)

Dessuten så er det enda værre å slå en galning med trimma Sierra Cosworth 4x4 med godt over 300hk

Så jeg er fornøyd med 3. plass sammenlakt i cup`en kun slått av Sierra`en å Evo`en...

Skrevet
baaah! hehe

fikk du pokal? ;)

Edit:

Foresten.... skal noe til å slå en Mitsubishi Lancer Evo 9 med 286 hk og 4x4 da med mine 170(?) rwd, uten servo, med brede dekk/felger og lite ratt ;)

Dessuten så er det enda værre å slå en galning med trimma Sierra Cosworth 4x4 med godt over 300hk

Så jeg er fornøyd med 3. plass sammenlakt i cup`en kun slått av Sierra`en å Evo`en...

Jeg kom på en sterk 33. plass sammenlagt med mitt ene løp med 3 disk. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...