RoaldJ Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 klarte ikke og montere den slik den så ut.. så den fikk en omgang med pussing og lakk
RoaldJ Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 På tide med en liten update med nye bilder Her fant jeg et bilde av hvordan bilen så ut da jeg kjøpte den. Og så et bilde fra et lokalt Street meet Jeg var litt tidlig ute
Terje325i Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 tenkt å ha svarte nyrer da? synes det hadde passet meget bra på bilen din
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Likte resultatet veldig godt Det er sånn en E30 skal se ut.
RoaldJ Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Skrevet Juni 10, 2007 Er det 60/40 mm senkesett på bilen no? *Kremt*- må vell krype til korset og innrømme at jeg har kappen noen runder foran på et 35mm sett Skal bestille FK-coilovers fra Koed snart, så det skal kastes alikevell, hehe. tenkt å ha svarte nyrer da? synes det hadde passet meget bra på bilen din Svarte nyrer, og shadowline lister rundt om ligger på lista mi på "ønskes kjøpt" tråden Har muligens fått tak i nyrer da. Likte resultatet veldig godt Det er sånn en E30 skal se ut. Takk, er veldig fornøyd selv
George Constanza Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 javel.... er dette en 86modell...??er dette importbil eller har den vært her siden reg.året? Hmm, har du sett under gulvteppet inni bilen, spesielt fotbrønnene foran? under bagasjeromsteppet? eller nede i hjulbrønnen? åssen er det med kanaler hjulbuer, bak innerskjermene og slikt? Hvis du ikke hhar sett der, ikke gjør det? der er jævlig mye rust på disse plassene........hehehe...ødlegge nattesøvnen ,,lit a jalla``Ellers veldig bra prosjekt... Men sak du ha den strøken, ja da er det snakk om astronomiske summer, dessverre...
George Constanza Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Svarte nyrer, og shadowline lister rundt om ligger på lista mi på "ønskes kjøpt" tråden Har muligens fått tak i nyrer da. Hvorfor ikke bare pusse ned listene i chrome, og lakkere de svarte....greit alternativ det til en grei penge
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 javel.... er dette en 86modell...??er dette importbil eller har den vært her siden reg.året? Hmm, har du sett under gulvteppet inni bilen, spesielt fotbrønnene foran? under bagasjeromsteppet? eller nede i hjulbrønnen? åssen er det med kanaler hjulbuer, bak innerskjermene og slikt? Hvis du ikke hhar sett der, ikke gjør det? der er jævlig mye rust på disse plassene........hehehe...ødlegge nattesøvnen ,,lit a jalla``Ellers veldig bra prosjekt... Men sak du ha den strøken, ja da er det snakk om astronomiske summer, dessverre... Hvorfor ikke bare pusse ned listene i chrome, og lakkere de svarte....greit alternativ det til en grei penge Har du mensen eller? Bilen er en 1986 mod. Som er førstegangsregistrert i Norge 22.07.1986. Rekner med at det er overflaterust under gulvteppet ja, men jeg vet at det ikke er hull. Har sjekket på de mest utsatte plassene jeg vet om, og fant ingen farlig rust, utenom et hull på størrelse med tommel-nagla mi i reservehjulsbrønnen. Ruster litt i hjulbuen bak rett under tanklokket, pga at det er blitt kjørt uten tett bensinlokk før og etter jeg kjøpte bilen.. Og begge forskjermene ruster p.g.a jeg valset uten og varme opp lakken. Dette gjorde jeg fordi jeg har 2 nye forskjermer (til en pris LANGT vekk i fra astronomisk, 350-400kr stk. Og hjulbuene bak koster ca 350 kr. stk.) Handler du E30 deler på gullbutikken eller? e30-deler er faktisk ikke så dyrt. Og om man er bilmekaniker, som jeg er, så får jeg delene billigere og kan gjøre jobben selv. Og pusse ned crom, å lakke? alle vet jo at det flasser av etter 1 uke da. Derfor kjøper jeg i plast. jalla? hva er jalla? felgene? senkesettet? den orginale stripa i frontruta? forklar heller litt hva du mener med jalla før du klager deg! Bilen skal bli strøken. Koste hva d vil. Men astronomisk? Neppe! (Full lakkering: 8000k) Men takk for du synes d var et bra prosjekt. Mvh Roald.
George Constanza Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Rekner med at det er overflaterust under gulvteppet ja, men jeg vet at det ikke er hull. Du regner med at det er overflaterust under gulvteppet, men er ikke sikker samtidig som du er sikker på at det ikke er rusthull der....hmm ok.... Hvorfor ikke heller fikse opp en nyere modell, istedenfor denne søppla?
RoaldJ Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 Rekner med at det er overflaterust under gulvteppet ja, men jeg vet at det ikke er hull. Du regner med at det er overflaterust under gulvteppet, men er ikke sikker samtidig som du er sikker på at det ikke er rusthull der....hmm ok.... Hvorfor ikke heller fikse opp en nyere modell, istedenfor denne søppla? hvor ofte ruster det hull midt på et gulv da? da er d i så tillfelle skade der det ruster. og det er det ikke på min. og jeg har sjekket om det er farlig rust ved pedaler på gulv. fant ingenting hvorfor kjøper du deg ikke et liv. i stedet for det søppel-livet du har. gå å plag noen andres prosjekt!
George Constanza Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 keep up the good work.....så bli dette en bra "søppelbil". du trenger ikke gå på person, bare for jeg sier at dette kansje ikke blir så bra...
mariusn Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 keep up the good work.....så bli dette en bra "søppelbil". du trenger ikke gå på person, bare for jeg sier at dette kansje ikke blir så bra... hver sin smak... hold det for deg selv.
-Roger- Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 keep up the good work.....så bli dette en bra "søppelbil". du trenger ikke gå på person, bare for jeg sier at dette kansje ikke blir så bra... Hvis du synes dette er en søppelbil, vil jeg si du ikke eier smak.... Den var jo dritpen! Hva mener du forresten med at han ikke burde gidde og fikse opp denne "gamle" bilen? Er det fordi det er en e30 og ikke en slik "NY" e36 som du har? Nei stå på og gjør denne bilen ny igjen
RoaldJ Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 keep up the good work.....så bli dette en bra "søppelbil". du trenger ikke gå på person, bare for jeg sier at dette kansje ikke blir så bra... hva som fåregår oppi hode ditt? gå på person? er ikke så mange andre som klager her på tråden min. har lest en del av innlegga dine på andre tråder. MANGE av dem var bare bullshit, klaging og drittslenging. så dra til helv.. og hold de dårlige tankene for deg selv.. Få deg en jobb!!.. ikke sitt her hele dagen(og natta) og leit etter noe som du synes er stygt og kommenter det. !!!Og du trenger ikke komentere en dritt mer på min tråd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå