SteffenM2 Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Fy faen å fin den ble.. Beklager banne ordet, men denna var SYKT fin!
RoaldJ Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 takk.. men nå har jeg ett aldrig så lite problem med oljetrykket må få byttet rådelagre og få tykkere olje på fortere enn svint! Og muligens ny oljepumpe.. soen som har? HATER SHELL OLJE!!
bmwrasaren Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Ble jo strøken etter en liten "shine" Aldri kjør med Shell Olje! Det største drite som er! Kjør med Castrol!
bmwhans Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 bilen ble finere med de sorte nyrene men har du satt den røde spoileren over den svarte lissom? ta vekk den svarte! blir bedre da! eller er det EN spoiler som bare ser sånn ut?? og ærlig talt så synes jeg bilen var finere med de andre baklyktene. og ta vekk klistremerkene på bakluka. ilen din var så veldig fin og clean så det ødela liksom litt.. men ellers en UTROLIG pen bil som jeg liker kjempegodt. fin og blank farge! fortsett slik og fortsett med bilder. det er du flink til
Larsinnj Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Likte heller ikke baklyktene noe særlig, men jeg må få uttrykke at ellers har du en jævli fin bil!!
RoaldJ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Jeg ble også skuffa over de sorte baklyktene. bmwhans.. men har du satt den røde spoileren over den svarte lissom? ta vekk den svarte! blir bedre da! eller er det EN spoiler som bare ser sånn ut?? Den røde vinga skal settes på den orginale sorte lista. Zender-vinge. Men den skal oxo vekk, sammen med bagasjelokket grunnet rust. Klistremerket er en sponsing av en lokal motorpark som skal bli like stor som Rudskogen, om ikke større Men ellers.... Oh yeah!! Da var de nye delene ankommet FK`s Coilovers med gule Koni-dempere: Gule Koni bak: (coilovers bak også da) Forsterket foring til diff`en: Nye lenkearmer foran: Powerflex-foringer til lenkearmene bak: Og Sorte DE-lykter:
Endre87 Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Kjempe pen bil blir fint med shadowline lister tror jeg Men de sorte lyktene bak gjorde seg ikke så bra kansje, men det er da min mening, men du kunne tengt på å kjøpe disse lyktene bak, kjempe fine lykter etter min mening, og tror de vil passe bra på en rød bil Kjempe prosjekt, stå på
Larsinnj Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Etter min mening bør du ikke kjøpe sånne lykter Bimer1987 postet bildet av. Ligner litt på E28-lykter, og det passer seg ikke på E30 mener jeg. Men som sagt; det er min mening!
RoaldJ Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Etter min mening bør du ikke kjøpe sånne lykter Bimer1987 postet bildet av. Ligner litt på E28-lykter, og det passer seg ikke på E30 mener jeg. Men som sagt; det er min mening! Jeg er faktisk heelt enig! skulle til og si det selv at den vil ligne på e28 Tror rett og slett jeg kommer til og sette på de røde lyktene igjen.
Endre87 Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Etter min mening bør du ikke kjøpe sånne lykter Bimer1987 postet bildet av. Ligner litt på E28-lykter, og det passer seg ikke på E30 mener jeg. Men som sagt; det er min mening! Jeg er faktisk heelt enig! skulle til og si det selv at den vil ligne på e28 Tror rett og slett jeg kommer til og sette på de røde lyktene igjen. Ja, det er jo hver sin mening, men passet veldig bra på en kompiss sin bil , men var ikke verst de røde lyktene heller
Larsinnj Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Etter min mening bør du ikke kjøpe sånne lykter Bimer1987 postet bildet av. Ligner litt på E28-lykter, og det passer seg ikke på E30 mener jeg. Men som sagt; det er min mening! Jeg er faktisk heelt enig! skulle til og si det selv at den vil ligne på e28 Tror rett og slett jeg kommer til og sette på de røde lyktene igjen. Det er de jeg også mener var penest.. Bilen ser mer orginal ut. Fikk bort de orange blinklysa, så ble de veldig bra!
bmwfreak89 Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 veldig pen bil det der ja har du fått gjort noe mere da?
RoaldJ Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 naaah.. ikke fåreløbig.. har prøblemer med oljetrykket ;( men har handlet inn nye rådelager og så skal jeg sette på oljepumpa fra delemotoren. håååper det ordner seg..
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Skrevet Juli 21, 2007 Da fikk jeg arbeidslyst og begynte og skru av bunnpanna for og finne ut av hvorfor oljetrykket var så dårlig. Overaskelsen kom fort, da jeg skulle løsne på boltene til oljepumpa. Den ene bolten var faktisk løs.. Og det ble ikke bedre da jeg åpnet sila i oljepumpa: ALDRI bruk pakningstoff på bunnpanna!!!!!!!! (ikke jeg som har gjort dette da, kjøpte motoren slik for 3 mnd siden) =( Og da jeg skrur ut rådelagrene for og bytte dem ser alt ut til og se bra ut.. Helt til jeg demonterer på syl.nr. 3.. 2 stk dårlige rådelagre som har snurra i opplagringa: :/ Heldigvis var det ingen skader på veiven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå