S. Gunstad Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Sinnsykt blank den ble Er ikke noen fàn av sorte nyrer, men på denne bilen gjorde det seg bra Da kan du tenke deg hvordan det blir med shadowline -Det blir smuud!
RoaldJ Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 shadowline ja!!,.. noen som har?? da var oljetrykket fikset også... da gjenstår det bare og bytte til nyere vannpumpe som ikke lekker og montere alle de nye delene da seff... updates og bilder kommer
R.E.H Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 oljetrykket ble bare KiNgeN når du byttet pumpa og rådelagrene?
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 tok meg tid til og bytte lyktene foran i dag før: etter:
TSL Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 skikkelig fin den bilen din. liker den egen komponerete dobbel vingen din. hvordan vinge er den øverste? etter og ha sett denne er jeg 92% siker på at ixn min forblir rød ved lakking.
lillepål Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 detta vil jeg kalle en veeeldig pen e30. godt å se du gjør skikkelig jobb... er altfor mange som gjør så mye "rart" med e30'ene sine..
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 skikkelig fin den bilen din. liker den egen komponerete dobbel vingen din. hvordan vinge er den øverste?etter og ha sett denne er jeg 92% siker på at ixn min forblir rød ved lakking. Den øverste vinga er av merket Zender, som faktisk er laget for og monteres på den lille gummilista.. Men trur den blir fjærnet når nytt bagasjelokk uten rust skal på. Er ikke helt fornøyd med den. Rød er en dødsfin farge på E30 synes jeg, så lenge den er rød og ikke matt Men velg den med lysest nyanse. Og husk og ha klarlakk på bmw sin 'Zinnoberrot', det hjelper på at den ikke falmer så fort. (vet ikke hvordan den nye vannbaserte fargen er da, men den gamle type lakken var ikke så bra)
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 detta vil jeg kalle en veeeldig pen e30.godt å se du gjør skikkelig jobb... er altfor mange som gjør så mye "rart" med e30'ene sine.. Takk.. jeg er ikke noe fan av så mye plastikk på e30`er.. liker dem mest mulig orginal, LAV og breie noe som denne skal bli. monterer muligens FK Coilovers idag eller imorgen. Og bredding av orginale hjulbuer og deretter valsing kommer senere nor garasjen min er ferdig
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Legger ut et litt bedre bilde av resultatet av de nye lyktene jeg. ble fornøyd. likte helsvart grill ass
lillepål Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 gjorde seg absolutt med svart grill og svarte lykter ja...
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 da var coilovers montert, men glemte jo og ta bilder av når demperene var montert på bilen da.. men her er hvertfall noen før og etter eller gammel og ny-bilder:) JADA, fjørene var kappa og et bilde av lenkearmene jeg ikke fikk montert pga grenrøyra som var i veien.. ser ut som jeg må ned med hele forstillinga :( (selv om det ikke er store jobben da. Bilder av resultatet kommer litt senere
Strnd Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Og vi gleder oss til det Helsvart grill var braksuksess, ble nesten fristet til å gjøre det samme, selv så glad jeg er i krommen...
RoaldJ Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Cromma nyrer er flott. Men det passet ikke med sorte lykter og ellers sort front. Og da var bildene etter senking i boks. Skal justere på nytt når sentesettet har satt seg.. Er litt lav på rævva enda
lillepål Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Lekkert.. Vart bra med senkinga.. Kanskje litt lavere forran? Vurdert skjørt på sidene som følger linjene til fram-/bak-fangeren??
TSL Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 selge vingen når du bytter lokket da eller? jeg er iallefal intresert i den. hvordan felger er det du har? hvit lakka 15"mim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå