Odde Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg har fått litt gavekort og penger nå til jul og skal kjøpe navi. Det heller mot Garmin Nuvi 360, men er det noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg har god erfaring med Garmin nüvi! (vi har riktignok den gamle 300) På 360'en har du jo kart over hele Europa, bluetooth handsfree og masse annet snacks som mp3-spiller med utskiftbar minnebrikke, så hvis du har aux inngang på spilleren din i bilen er det bare å koble til! Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hva med TomTom GO 910 da? så har du muligheten til å legge inn fotoboksvarsling... Det er noe av det som er mest nyttig med GPS etter min mening... Les test her: http://www.dingz.no/php/art.php?id=304735 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hadde gått for en TomTom Go sak. De har de samme mulighetene som nüvi og i tillegg et norsk brukerforum med massevis av POI's og den berømte fotoboksdatabasen (som oppdateres av brukerene). Genialt system. Har TomTom både i Go910 og på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hadde gått for en TomTom Go sak. De har de samme mulighetene som nüvi og i tillegg et norsk brukerforum med massevis av POI's og den berømte fotoboksdatabasen (som oppdateres av brukerene).Genialt system. Har TomTom både i Go910 og på mobilen. Mobilen?? Er dette dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Har en sånn telefon (i tilegg til en liten en når jeg ikke sleper på den store): http://www.idedata.no/butikk/butikk.asp ... E1A610FEBD Men den er ikke like enkel og grei å bruke til navi som GO'en. Der er det jo bare å klikke den på plass i vinduet og sette på strømmen, så er man i gang. Det finnes jo andre muligheter: http://www.evo.no/modules.php?op=modloa ... le&sid=137 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Men man kan vel få lagt inn fotboksvarsling i Nuvien også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 tomtom'en er den beste gps'en.. nuff said.. så hvorfor ikke kjøpe den? du kommer IKKE til å angre! Og fotoboksvarslinga er genial på tomtom'en da vi har et meget stort og aktivt norsk tomtom forum der der til enhver tid finnes en heloppdatert boks-base Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Skjønner, men i den prisklassen jeg har sett så er det ingen tom tom jeg "faller" for.. Ca 4 tusen. og jeg synes det virker praktisk med handsfreemuligheten på nuvien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Sier bare BECKER!!! God erfaring!! Flott design!! ++ www.becker.de Har selv Becker Traffic Assist Highspeed 7934 Nå har det kommet II 7988 som også støtter blant annet trafikkproblemer med alternative ruter osv.. http://www.becker.de/mobile/html/en/ta_hs_7988.html Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Men man kan vel få lagt inn fotboksvarsling i Nuvien også? Noen som vet noe om akkurat det? Har ikke sett noe om det noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 På Garmin sin side står det at man kan legge inn egne punkter eksempelvis fotobokser.. Klarer ikke å få kopiert teksten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 OK, da spørs det bare om noen har tatt bryet med å organisere en database. Kanskje man finner noe på www.gps.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 TOMTOM !! Mest geniale navien jeg vet om, denne er bare konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Hm, har selv Sony U50, impuls kjøp, neste gang blir det Tomtom 910 eller noe nyere og bedre. Tomtom er best, brukervennlig, fotoboks varsler teller også endel... Men, du blir sikkert fornøyd med de fleste produsenter, av de mer kjente typene vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå