Testpiloten Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Nå husker ikke jeg hvordan det ser ut der bakpotta er på 325n. Men mener det går inn til et rør bak der? Hvis ikke så må du lage en overgang ja. Frakten blir omtrent det samme landet rundt og tipper ikke mye mer enn en hundrings. Kanskje ikke det heller men skal jeg få sjekket opp. Pottene er i rustfritt stål ja.
Mauro Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Er det en lyd demper bak den som er orginalt på potta? I så fall, er den før eller etter katalysatoren ?
bmwhans Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Nå husker ikke jeg hvordan det ser ut der bakpotta er på 325n. Men mener det går inn til et rør bak der? Hvis ikke så må du lage en overgang ja. Frakten blir omtrent det samme landet rundt og tipper ikke mye mer enn en hundrings. Kanskje ikke det heller men skal jeg få sjekket opp.Ok. Det går to rør fra ca midten av bilen og nesten helt bak. Da må jeg bare fikse en overgang som går fra to rør til et! Ja fint om du får sjekket opp dette med frakt, for det er liten vits å bestille av deg og så er frakten dyr, slik at det ville vært billigere å kjøpt på thorsov!
Testpiloten Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Åkei. Skal få sjekket opp dette. Jeg får ikke sendt før 15 januar grunnet jeg er utpå Atlanter-havet til da. Hvis det fortsatt er aktuelt så skal du få potta under tusenlappen uansett for er helt sikker på at det blir under hundrelappen i frakt. DTM potta har jeg igjen kun 1 av så vis du vil ha den i januar så skal jeg notere det. De andre pottene har jeg 2 av stykket nå. Kan eventuelt skaffe mer av alt til samme prisene hvis det er pågang tror jeg.
bmwhans Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 ja du kan skrive meg opp og spørre meg i januar! Hvis en annen bestiller før det så får du bare selge til han.
antiloop Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Hvor mye tar dere for montering av en potte på en 523?
Testpiloten Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 Det skal vi nå kunne ordne! Vi har ikke brukt å tatt timepriser eller noe. Kundeoppdrag foregår mest på større prosjekt. Men vi kan si 250 kr/timen inkl mva. Og montere ei slik potte burde kunne gjøres på en noen timer. Også trenger vi en overgang og kanskje noen gummioppheng. Så burde ikke bli mere enn 2.000,- alt inkludert.
Stian Børresen Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 den doble 3" rette potta, hvordan er den å montere på en e36?Mye ødelegging av bakfanger? Skulle hatt litt penere eksos på cab'n da en liten fis av en stuss ser veldig kjedelig ut.. Har du noen bilder av en e36 med denne på kanskje? Sånn så jeg fikk sett hvor stor den er i virkeligheta tenkte jeg på..
Stian Børresen Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Bilde av E36 Coupe: Nå er ikke dette 100% samme bakpotten men blir noe lignende. Den blir noe større enn denne som er vist på bildet? den der så jo litt liten ut til å være 3"..
Testpiloten Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 Nå er jo plassen bak på Lumma fangern der stor men det der skal være 2x3 ja. Vil du ha større så har jeg alltids 4" der som du ser. Her er bilde av samme fangeren med 2 av den flate typen.
Testpiloten Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Flere bilder: OVAL 4" rett 2x3" DTM 2x3" rett Takker brosjan (Mr.Vaslag på bimmers) for at han tok bilder å la ut.
mowz Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 på e30 325 er det to rør hele veien ja, så skal du ha en endepotte med ett rør må det modifiseres...
Testpiloten Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Svar til Wicky124 : De bakpottene her må tilpasses hver enkelt bil så de vil i utgangspunktet passe aller biler. det må sveises oppheng og kansje fåes tak i noen overganger fra ditt orginale eksos anlegg til den nye bakpotten Dette er ikke noe problem for kyndige folk Passer alle biler men er ikke en orginaldel så må tilpasses litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå