Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hørtes dyrt ut :D

Fikk forresten kampanjekatalogen fra gs i dag! Den skulle jeg aldri ha kikket i :lol:

Det endte med at jeg snart får en pakke med m-matter innvendig og m-tech sideskjørt :P

Skrevet

Liten update i dag :)

Fikk spoileren fra Vegard i dag jeg likte den bedre enn jeg trodde, var litt lavere enn jeg hadde forestillt meg, noe som er bra :)

Skal se hvordan det blir på bilen før jeg bestemmer meg om jeg skal lakkere den sammen med m3 skjørtene som kommer om noen dager :)

Er meget interresert i hva dere tror, blir det for "rånete", vil det ødelegge den cleane looken?

CIMG1989.jpg

CIMG1991.jpg

Skrevet

jeg ville valgt å kjøre uten vinge p.g.a en cleanere look som du sier, men det er bare min mening.

visst du setter vingen løst oppå bagasjelokket og tar bilde, så kan jeg prøve å "lakkere" den i photoshop til deg.

Skrevet
ah, takk.. det var ingen dum ide arild :D Det skal jeg gjøre! Rekker ikke i dag men!

Hvilket merke er vingen? Har en liknende på min bil i fra Hella. Ser nesten lik ut. Bare hvis du ville se hvordan det så ut..

Skrevet

Vet ikke helt merke, men ligner på denne på gs..

H658LK

Spoiler bakluke E-36 m/bremselys

Den ser ut som den er fra "lester".. Men jeg vet ikke..

Men hadde vert fint om du hadde bilde så jeg kan se.. Skal også få tatt bilde til arild i dag så han kan choppe litt!

EDIT: Ble litt tidliger på flaska enn planlagt så det bilde for drøye til 18. Mai eller noe slikt :D Har poppa den første nå, så da er vi klar :D

Ha en god 17 mai folkens :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Update igjen..

Da har det blitt endring i planene og spoileren ble solgt/byttet mot et xenon kit :D

Da blir det forhåpentligvis xenon i grøftelys, nye gråe blinklys og montering av angel eyes når jeg får xenon kittet :)

Skrevet

Ja, hva tror du jeg er :D:D

Gleder meg helt sykt, og håper bare jeg får en fridag midt i denne eksamenstiden og alt jobbingen så jeg kan få skiftet delene jeg har liggende nå... Begynner å hope seg opp en liten haug..

Xenon (kommer)

M5 list til bagasjelokket (kommer)

Angel eyes (ligger i haugen)

Nye blinkers (ligger i haugen)

Nye m-tech sideskjørte (ligger i haugen)

Skinntrekk i dørene (ligger i haugen)

Så må vel få en dag så jeg kan få gjort litt...

Xenon og angel eyes ligger øverst på prioriteringen og jeg må si jeg gleder meg utrolig til å få gjort det :twisted:

Skrevet

Da har jeg hentet xenon kittet på posten i dag og må si jeg synes det så meget bra ut! Håper jeg skal få tid til å montere det snart! Er nå midt i eksamenstid så bilen er litt nedprioritert for tiden :P

Men håper å få det til i helgen, men vet ikke helt :?

Anyhow, et par "teaser" bilder :lol: hehe...

IMG_0610.jpg

IMG_0611.jpg

IMG_0612.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...