Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Da var alle kommet hjem i god behold og touringen har fått smake på dansk asfalt. Det ble 100 mil på dansk jord totalt, og det er ikke en meter av de med sprekker eller huller i vegbanen! Danske veier er det beste jeg har kjørt på hittil, utenom Autobahn. Helt utrolig deilige langstrekker som det bare er å hive inn 5. giret på og la sekseren kose seg! 328en lå helt klistra til motorveien i 200 uten at den spora en ENESTE gang eller vibrasjon i ratt/bremser!! Bodde i Hvide Sande, liten plass på vestkysten av Danmark. Kommer litt bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Velkommen hjem Sanner! Godt å høre at turen gikk smertefritt, og at fikk bytta den sykt slitne viftereima før dere reiste . Den hadde ALDRI tålt 100 mil med din kjøring der nede . Helt enig at Danmark har genialt flotte veier. Husker spesielt hvor skuffende det var å entre moderlandet etter vår Danmarks tur ifjord sommer . Håpløs tilkomst fra ferjeleiet i Larvik til motorveien. Og er vel også litt å ta i og kalle E18 i søndre Vestfold for motorvei! Smal vei, som sneiler seg i 60- 70 soner mellom gårstun, rett å slett FLAUT . Nede i Hirtshals er det jo få hundre meter fra ferjeleiet til tipp topp 4- felts motorvei med 130 km/t hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Måtte jo bare knipse noen bilder av de fantastiske veiene danskene har: Aldri på tur uten TomTom Navigator Takk for det, Steffan Kjenner meg igjen i det du sier der ang. ankomsten i Larvik. Tar ikke mange meterne før en kjenner første hull/sprekk i vegbanen. For ikke å snakke om SPORINGEN på E18.... Kan jo også nevne som en kuriositet at jeg under 1 ukes opphold/100 mil i Danmark ikke så en eneste politibil/mann! Prøv det i Norge! Fantes heller ikke fotobokser, fartshumper eller annet faenskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ja hadde dette enda vært i Norge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Parkeringsplass midt i Ringkøbing, 320si'en til de som var med oss på turen og en dansk 318ti compact i midten P-plassen var forøvrig en diger plass med sikkert rom for 100 biler, midt i sentrum og det var GRATIS å parkere der.. Hvor i Norge finner man slikt? Var forøvrig særdeles lite BMW å se der nede, men så en masse Golf 2 med gule skilt (varebil) og skillevegg kun bak fører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Slenger ut et interiør/motorbilde også, lekte litt fotograf i ferien Også nyshina motorrom da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Ahh, shini motorrom da Sanner . Men den trenger chromringer da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Veldig strøkent Det har mye å si at bilen er fin utenpå. Men faktisk mye i motorrommet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ahh, shini motorrom da Sanner . Men den trenger chromringer da . Du mener på speedometeret? Nja, er ikke sikker..ikke så lysten på å skru opp der heller. Gjorde det sikkert 15 ganger på is'en Veldig strøkent Det har mye å si at bilen er fin utenpå. Men faktisk mye i motorrommet også Enig, selv om jeg ikke liker å herje for mye med vann nedi der Brukte svamp, Meguiars shampo og spylte med lavt trykk på hageslangen. Lot vannet tørke opp og gikk over med kluter fra Armor-all. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 hehe...emblemstylet ratt ser jeg Er det et felgemblem som har blitt ofret? Gjerne ikke så dumt, har selv lurt på å lure et slikt emblem inn i speedometeret..."alt man gjør for å få M'er på bilen" Edit: Var inne på en annen post her og oppdaget at E92 M rattet har slikt "felgemblem" orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 M-ratt har vel det? Er slik i bilen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 hehe...emblemstylet ratt ser jeg Er det et felgemblem som har blitt ofret? Gjerne ikke så dumt, har selv lurt på å lure et slikt emblem inn i speedometeret..."alt man gjør for å få M'er på bilen" Edit: Var inne på en annen post her og oppdaget at E92 M rattet har slikt "felgemblem" orginalt Hehe, hadde et til overs etter felgene hadde fått sine Synes det kledde rattet litt, er jo slikt emblem på M-rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 M-ratt har vel det? Er slik i bilen min også. Joda, men da ligger det nede i en "grop" og det emblemet får man ikke kjøpt løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Fått hentet railsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Fått hentet railsen da? Jepp! Hentet de på posten på lørdag Kikket såvidt på de, ser ok ut. Iaf bedre enn de som står på nå Men har jo bare vært regn så har ikke fått byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå