Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Da var alle kommet hjem i god behold og touringen har fått smake på dansk asfalt. Det ble 100 mil på dansk jord totalt, og det er ikke en meter av de med sprekker eller huller i vegbanen! Danske veier er det beste jeg har kjørt på hittil, utenom Autobahn. Helt utrolig deilige langstrekker som det bare er å hive inn 5. giret på og la sekseren kose seg! :) 328en lå helt klistra til motorveien i 200 uten at den spora en ENESTE gang eller vibrasjon i ratt/bremser!! Bodde i Hvide Sande, liten plass på vestkysten av Danmark.

Kommer litt bilder etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Sanner! Godt å høre at turen gikk smertefritt, og at fikk bytta den sykt slitne viftereima før dere reiste :shock: . Den hadde ALDRI tålt 100 mil med din kjøring der nede :lol: .

Helt enig at Danmark har genialt flotte veier. Husker spesielt hvor skuffende det var å entre moderlandet etter vår Danmarks tur ifjord sommer :? .

Håpløs tilkomst fra ferjeleiet i Larvik til motorveien. Og er vel også litt å ta i og kalle E18 i søndre Vestfold for motorvei! Smal vei, som sneiler seg i 60- 70 soner mellom gårstun, rett å slett FLAUT :oops: .

Nede i Hirtshals er det jo få hundre meter fra ferjeleiet til tipp topp 4- felts motorvei med 130 km/t hastighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo bare knipse noen bilder av de fantastiske veiene danskene har:

IMG_6704.jpg

IMG_6784.jpg

Aldri på tur uten TomTom Navigator :)

IMG_6783.jpg

Takk for det, Steffan :) Kjenner meg igjen i det du sier der ang. ankomsten i Larvik. Tar ikke mange meterne før en kjenner første hull/sprekk i vegbanen. For ikke å snakke om SPORINGEN på E18....

Kan jo også nevne som en kuriositet at jeg under 1 ukes opphold/100 mil i Danmark ikke så en eneste politibil/mann! Prøv det i Norge!

Fantes heller ikke fotobokser, fartshumper eller annet faenskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplass midt i Ringkøbing, 320si'en til de som var med oss på turen og en dansk 318ti compact i midten :) P-plassen var forøvrig en diger plass med sikkert rom for 100 biler, midt i sentrum og det var GRATIS å parkere der.. Hvor i Norge finner man slikt? 8)

IMG_6694.jpg

Var forøvrig særdeles lite BMW å se der nede, men så en masse Golf 2 med gule skilt (varebil) og skillevegg kun bak fører :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, shini motorrom da Sanner 8) . Men den trenger chromringer da :P .

Du mener på speedometeret? Nja, er ikke sikker..ikke så lysten på å skru opp der heller. Gjorde det sikkert 15 ganger på is'en :shock:

Veldig strøkent :)

Det har mye å si at bilen er fin utenpå.

Men faktisk mye i motorrommet også :)

Enig, selv om jeg ikke liker å herje for mye med vann nedi der :?

Brukte svamp, Meguiars shampo og spylte med lavt trykk på hageslangen. Lot vannet tørke opp og gikk over med kluter fra Armor-all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...emblemstylet ratt ser jeg :D Er det et felgemblem som har blitt ofret?

Gjerne ikke så dumt, har selv lurt på å lure et slikt emblem inn i speedometeret..."alt man gjør for å få M'er på bilen" :lol:

Edit: Var inne på en annen post her og oppdaget at E92 M rattet har slikt "felgemblem" orginalt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...emblemstylet ratt ser jeg :D Er det et felgemblem som har blitt ofret?

Gjerne ikke så dumt, har selv lurt på å lure et slikt emblem inn i speedometeret..."alt man gjør for å få M'er på bilen" :lol:

Edit: Var inne på en annen post her og oppdaget at E92 M rattet har slikt "felgemblem" orginalt :wink:

Hehe, hadde et til overs etter felgene hadde fått sine ;)

Synes det kledde rattet litt, er jo slikt emblem på M-rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...