Richie85 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 jeg hadde 2x70mm på min gamle E46 328ci og det så sånn ut: Jeg synes 70mm holdt i str.. men det er min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Slik ser de CSL-replika felgene ut på min bil, greit photoshop arbeide tenketenke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Har du fått hjelp av Arild G nå a! Syns det blei fett jeg, men trenger nok litt mer senk med de felga & dekkprofilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Det var pent med CSL felgene på bilen din Dr! Fytti.. må høre på Steffan_C om høyden ja.. få den ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvorfor trenger den mere senk med 18" vs 17" ? Gjorde nettopp min første handel på Ebay nå da, hehe... Kjøpte sånne GT splittere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 for jeg synes hvertfall at når du går over i 18", så får du mindre gummi og mer felg, da blir det penere om hjulbuen ligger litt nærmere gummien enn den gjør i dag.. på 17" har du såpass med gummi alikevel at det ikke gjør noe.. det er hvertfall min mening. gt splitters er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvorfor trenger den mere senk med 18" vs 17" ? Jeg mener bare at hvis shoppen til Arild G er så riktig, og felg/dekk blir seende slik ut i forhold til hjulbue. Må den senkes mer for å få den peneste look'en. Store felger & lav profil, blir ikke så pent hvis det er for mange cm til hjulbua! Etter min mening, har disse to perfekt avstand mellom hjul & bue . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ok, da skjønner jeg hva dere mente Blir mindre gummi med 18" ja..men har ikke bestemt meg for noe ennå. Vil helst ha M-pakka komplett først.... Iflg han på stylabilen.se som administrerer gruppekjøpet, kommer siste bestillingsdag til å være i slutten av januar, eller 3. februar. Så kommer felgene til Sverige i slutten av februar/beg av mars, slik at man kan hente de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Gleder meg allerede til å se Touringen din med de felga Sannermannen... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Den har fin høyde bak, måtte bare blitt litt lavere foran med de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hva havnet prisen på GT-splitterne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hva havnet prisen på GT-splitterne på? Med frakt, litt over 500 nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Har du link? Har lyst på splittere jeg og Edit: Fant de. Tror nesten jeg må bestille jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hermegås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Det er en flott bil du har Liker alt du har gjort med den så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå