///Mysild Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 hahahaha så det er D-U som har fjernet den? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 19 grader, sol fra skyfri himmel og sommertendenser her, satte jeg igang med litt bilpleie Først skikkelig håndvask med MITT'en, Meguiars såpe, tørking og støvtørking inni. Så rens av Greenfilter, det var helt sort og ble forvandlet til grønt igjen etter litt olje Lå igjen masse småsand i vaskebøtta... sykt! Så satte jeg bilen i skygge og polerte panser, forskjermene og bakluka. Heiv inn stoffmattene og klinte på litt gummifornyer på dekkene. Resultatet ble iaf slik: Brukt kun Meguiars techwax og MF-duker. Nylakkerte kalippere Skal bli bra med røde klosser inni der! : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Ser bra ut dette Thomas, men hva skjer med lakkrens? Det er utviltsomt sårt trengt etter at du har brukt den i vinter. Jeg har såvidt brukt min, og den trengte lakkrens både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Utseendefikserte tølpere! Det er det indre som teller. Ser bra ut Dr_S.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Ser bra ut dette Thomas, men hva skjer med lakkrens? Det er utviltsomt sårt trengt etter at du har brukt den i vinter. Jeg har såvidt brukt min, og den trengte lakkrens både her og der. Nå er det litt lakkrens i TechWax'en da, men jo, planen er å bruke claybar på hele bilen, så polere igjen med maskin. Lakkrens er egentlig ikke så viktig med mindre det er år og dag siden bilen ble polert sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 bare å komme å gnikke på bilen min og, hvis du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det har ikke noe å si at du lakkerer litt på skivene også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Det har ikke noe å si at du lakkerer litt på skivene også eller? Tror jeg skrev noe om det lenger opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Det har ikke noe å si at du lakkerer litt på skivene også eller? Jeg kan gjenta Du tror ikke at klossene skraper den lakken av ved en liten bremsing da? ikke helt direkte gjentatt, men visse kunstneriske friheter må man ta seg forøvrig en ren og pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Pent! Takker! Pen bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Fått dekk på de nye sommerfelgene da? Spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Hvor fornøyd er du med Dunlop SP Sport FM901 dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Hvor fornøyd er du med Dunlop SP Sport FM901 dekka? De er jeg ganske godt fornøyd med. Andre sesongen jeg kjører med de. Støysvake og sitter bra på bane og faktisk. Fått dekk på de nye sommerfelgene da?Spent på resultatet Nye sommerfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå