Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

misunnelig! :-)

her er det også varmt, med 25 grader :-P hehe... men dyr bensin og dårlige veier er fortsatt høyaktuelt ;-) kan sende deg en pm når prisene synker og veiene blir bedre, så kan du bare være der borte litt :-P

Her har det vært 35+ de siste dagene, så å dra utenlands er bare tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gallon er vel ca 3,5-4 liter?

Glemte å si at et var pr gallon ja...så si ca 5 nok pr liter :) Fylte full tank igår, ca 80 liter, ikke forskrekkende pris akkurat da nei ;)

Var innom en bilrekvisita her om dagen, fylte opp handlekurven med diverse Meguiars produkter :) Tror NXT 2 wax´ en kostet ca 18 $ :)

På vei til Disney World, Orlando igår, passerte jeg også Autogeek.net... Litt morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han bare selger komplett..Har uansett sideskjørt i boks nå (håper jeg).

Landa på Gardermoen igår etter 12 helt utrolige dager i Florida! Fy f for et land sier jeg bare... Har shoppa mye klær og sko der nede, kan man si. Nå består vel garderoben for det meste av Ralph Lauren og Quiksilver, hehe.. Hva sies om 100 kr for en QS t-shirt? Eller 30 kr på salg?

Dollaren er meget gunstig for oss nordboere nå, uten tvil.

Måtte jo også handle noe til bilen når jeg først var i Meguiar's hjemland, så fant en sjappe på Google som lå ca. 10 min unna og de forhandla Meguiars :) GPS er kjekt!

4de4a274.jpg

Tråla butikken etter Meguiars, dette var en stor butikk som solgte alt fra felger til verktøy og faktisk også en egen hyllerad med K&N filter!

Dette tok jeg med meg da:

679c501c.jpg

Han i kassa mente jeg skulle ha det moro med bilen ;) Var nok ikke så usant det! Fant ikke mikrofiberklutene, men kjøpte 2 sett med 3-pack av annet merke. Amerikanerne virket ikke så bevisste på mikrofiber, måtte forklare ham de gode egenskapene disse har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var bra ja? Må komme meg over sjøen snart jeg også.

Blir en tur utenlands i ferien, men ikke til statene denne gangen heller.

Dollaren er fin ja hehe. Bestilt klær for 500$ ca idag.

Tar 4-5 dager så er de på døra :wink:

Så du noen eksotiske biler? Dvs, ikke BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var bra ja? Må komme meg over sjøen snart jeg også.

Blir en tur utenlands i ferien, men ikke til statene denne gangen heller.

Dollaren er fin ja hehe. Bestilt klær for 500$ ca idag.

Tar 4-5 dager så er de på døra :wink:

Så du noen eksotiske biler? Dvs, ikke BMW.

Var knallbra tur som sagt... Beste ferien jeg har hatt! Alt var billig! Bensin, mat, klær... Ikke nok med at maten på restaurant er billig, det er også så store porsjoner at du ikke orker spise opp :)

Dyreste jeg kjøpte der borte var vel Prada brillene til 300$, men mistenker de er dyrere her hjemme ;)

Så en masse fete biler der nede, var masse BMW selv om det som dominerte var jo selvsagt amerikanske biler. Var også mye Mercedes, spesielt AMG utgaver. Veldig lite Audi egentlig.

Kan jo legge ut litt bilder av litt forskjellig:

68cf7e45.jpg

b7f346d7.jpg

81d34e7e.jpg

e266cdda.jpg

d8efa2a5.jpg

61eec796.jpg

588670d3.jpg

28f0b74a.jpg

6711fc3f.jpg

e7462b43.jpg

eb6d5c5a.jpg

009207ac.jpg

e1dfba16.jpg

83763c01.jpg

b0452a5c.jpg

7a8a19a9.jpg

0bb63007.jpg

72384932.jpg

078bcef2.jpg

bf9508ab.jpg

Så kun en skikkelig superbil her nede, det var rett etter vi hadda landa faktisk. Da sto det en rød Lamborghini Countach i en av bomstasjonene i Miami :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er fornøyd med turen! Hadde blitt overrasket om du var noe annet da, men. :)

Verste med å være på sånna steder, er at det er noe dritt å komme hjem til norsk virkelighet igjen... Det er mye kritikkverdig ved USA, men der ER noe eget med kulturen der borte. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...