Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Fin bil Thomas:) Deilig med litt mer plass også vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg tror nok jeg ville droppet eisenmann på en familiebil... Og hvis noen av de som har hørt bilen min skulle lure.. jeg har den stille versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Nei, jeg er nok ingen ACS fan Aldri likt Få av merket, eisenmann eksos (så hører man motoren i stedet) og få på M-paralell.. de felgene er nydelige! Hadde de på gamle bilen som du vet og fy å deilig de er!! For å mimre litt Viktig å mimre! Jeg har stor tro på at bilen blir knallers! Gleder meg til å se hva som skjer med den videre fremover:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ang skiltplater, så vet du vel at du får tak i Bimmers-skiltplater.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja, får nesten stikke en tur bort til Gunnar en kveld å handle et par =) Hvis det er mulig da, Mr G. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Ja, får nesten stikke en tur bort til Gunnar en kveld å handle et par =) Hvis det er mulig da, Mr G. ? Husk å få med deg ett par tre sett med xenon også da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Grattis med ny bil! 210Hk stemmer nok ganske bra det med innsuget på plass. PS: gass-spjeld og innsug kan jo portes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Gratulerer med gobil må si jeg misunner deg motoren, hehe.. Dropp M3 speil, de kler ikke touring. Se heller på speila Hartge designet til E36 Touring. De er kjempefine http://www.hartge.de/html/e36touringuk.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Kjøpte skiltplater av Gunnar istad, møttes på skummel Sparbutikk Mannen fikk sendt noen xenonkit avgårde idag også gitt mbrothe: De Hartge speila likna veldig på ACS speilene, men... Så jo fine ut de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Kom en pakke fra Koed rett i postkassa mi idag, ble nesten litt overraska over at den ikke gikk via toll osv: Så nå skal jeg ut i bilen en tur å pynte litt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Holdt på å glemme dette da...hentet det også idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Se her ja mister, blir nok flott innvendig etterhvert denne også, akkurat som isbilen din . Og som Joar'n nevner her oppe, så kan jo innsuget og gasspjeld portes . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Fant bilde av skivene jeg har foran, ser litt spaca ut: Ellers fikk jeg lyst på litt karbondetaljer, slik som dette f.eks: Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Må bare gratulere deg med pen touring Dr S ! Begynner virkelig å få mer sansen for touring i motsetning til før. Det M50 innsuget ditt. -Er det helt originalt eller bestilte du det fra han duden i england ferdig modda? Karbon midtkonsoll og list gjør seg.. kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå