Gunnar Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hmm. Fikk Meguiarsdemo som overbeviste meg i går... Er det BilXtra som har Meguiars i Tønsberg? Har de hele utvalget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Er det BilXtra som har Meguiars i Tønsberg? Har de hele utvalget? Ja, det stemmer. Når det gjelder utvalget, så er det nok ikke hele utvalget, for det er rimelig stort. Men de har alle produkter som dekker ditt bilpleiebehov . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 hvor mye senk har du fremme? har bestillt meg mtech front med gt splittere jeg og, lurer på hvor lavt det blir.. fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Ja, det stemmer. Når det gjelder utvalget, så er det nok ikke hele utvalget, for det er rimelig stort. Men de har alle produkter som dekker ditt bilpleiebehov . Handlet heller på BilXtra på Bryne jeg. Fikk 25% rabatt på Meguiars-produktene via BMWCCN. Idiotene på Bilxtra i Tønsberg vil jo ikke gi rabatt what so ever, så de handler jeg særdeles sjelden hos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Siden jeg sist var på BilXtra, i april eller.no, hadde de nå fått litt bedre utvalg. Hadde en lang prat med en yngre kar som jobba der igår som hadde lik interesse som meg for bilpleie Forresten bra kampanje på Meguiars der nå, for dere som ennå ikke har handla seg godsakene Tror det var 449,- for såpa, techwaxen og MF-klut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 hvor mye senk har du fremme? har bestillt meg mtech front med gt splittere jeg og, lurer på hvor lavt det blir..fin bil Bilen er senket 35/35 med Eibach ProKit fjærer og Bilstein Sport dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 I helgen ble bilen "ferdig" dvs. bremser foran er bytta, Bilstein er nå komplett pluss bremsebånda til håndbrekket er skifta ut og satt på nye pendelstag på bærearmen foran. Neste nå blir 4-hjuls, finne en som kan sveise på eksosen, M3 foringene og få på sideskjørtene. Samt lakkere kalippere bak og stålslangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Litt kjappe ikke fullt så bra bilder, men ser motivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Se her ja, fått montert litt, ser bra ut . Er du fornøyd med resultat så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Se her ja, fått montert litt, ser bra ut .Er du fornøyd med resultat så langt? Ja, det er en super forandring i hele bilen nå, merker den er mye tightere i styring og respons ved sving. Rundkjøringene på Kilen er blitt dobbelt så artig! Bremsene tar endel bedre enn de org kjenner jeg, tross at klossene ikke er innkjørt ennå, så moro når det er merkbart Klør etter å få på skjørtene nå, venter på gummilister osv fra Morris. De gummilistene koster faen meg over 300 kr stk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 De gummilistene koster faen meg over 300 kr stk ! Du kommer til å bli årets kunde på Morris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Du hadde montert andre bremselanger også, har det noe si på effekten? Edit: du hadde ikke montert ennå når jeg leser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Stålomspunnede slanger skal motvirke "lav pedal" ved påkjenninger, men om det er merkbart gjenstår å se 20.september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 De gummilistene koster faen meg over 300 kr stk ! Du kommer til å bli årets kunde på Morris . Tror han får hard konkurranse av meg.. Bilhobbyen begynner å bli kvalmt dyr! Og så svidde jeg nettopp av over 3 lapper på rullegardiner til bakdørene som jeg fant ut nå at jeg ikke kan bruke allikevel, uten å kjøpe enda flere deler for en haug med tusenlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Se her ja.... detta blir skikkelig bra Dr. Digg og se på folk som tar så vare på bilen sin som du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå