Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det stemmer. Når det gjelder utvalget, så er det nok ikke hele utvalget, for det er rimelig stort. Men de har alle produkter som dekker ditt bilpleiebehov :P .

Handlet heller på BilXtra på Bryne jeg. Fikk 25% rabatt på Meguiars-produktene via BMWCCN. Idiotene på Bilxtra i Tønsberg vil jo ikke gi rabatt what so ever, så de handler jeg særdeles sjelden hos.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sist var på BilXtra, i april eller.no, hadde de nå fått litt bedre utvalg. Hadde en lang prat med en yngre kar som jobba der igår som hadde lik interesse som meg for bilpleie :)

Forresten bra kampanje på Meguiars der nå, for dere som ennå ikke har handla seg godsakene :) Tror det var 449,- for såpa, techwaxen og MF-klut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen ble bilen "ferdig" dvs. bremser foran er bytta, Bilstein er nå komplett pluss bremsebånda til håndbrekket er skifta ut og satt på nye pendelstag på bærearmen foran.

Neste nå blir 4-hjuls, finne en som kan sveise på eksosen, M3 foringene og få på sideskjørtene.

Samt lakkere kalippere bak og stålslangene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, fått montert litt, ser bra ut :) .

Er du fornøyd med resultat så langt?

Ja, det er en super forandring i hele bilen nå, merker den er mye tightere i styring og respons ved sving. Rundkjøringene på Kilen er blitt dobbelt så artig! :) Bremsene tar endel bedre enn de org kjenner jeg, tross at klossene ikke er innkjørt ennå, så moro når det er merkbart ;)

Klør etter å få på skjørtene nå, venter på gummilister osv fra Morris.

De gummilistene koster faen meg over 300 kr stk ! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gummilistene koster faen meg over 300 kr stk ! :shock:

Du kommer til å bli årets kunde på Morris :lol: .

Tror han får hard konkurranse av meg.. Bilhobbyen begynner å bli kvalmt dyr! Og så svidde jeg nettopp av over 3 lapper på rullegardiner til bakdørene som jeg fant ut nå at jeg ikke kan bruke allikevel, uten å kjøpe enda flere deler for en haug med tusenlapper. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...