Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

De gummilistene koster faen meg over 300 kr stk ! :shock:

Du kommer til å bli årets kunde på Morris :lol: .

Haha, syns jeg ser julekort fra Morris! Neida, men skal jeg bare ha småting, liker jeg å reise opp dit. Dessuten er det god service for oss med gammel bil og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, syns jeg ser julekort fra Morris! Neida, men skal jeg bare ha småting, liker jeg å reise opp dit. Dessuten er det god service for oss med gammel bil og! ;)

Hvor ligger Morris... er det langt fra Horten og har de fornuftige priser på alminnelig service til f.eks E36/E46 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et par gode mil fra Horten, så det er ikke så lange biten nei. Det er verkstedet til Tronrud Bil i Tønsberg (som sikkert snart blir Bilia). Er usikker på om de fortsatt skiller Morris og Tronrud, siden Morris ikke har Mitsubishi heller lenger. Det vet sikkert Steffan mer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et par gode mil fra Horten, så det er ikke så lange biten nei. Det er verkstedet til Tronrud Bil i Tønsberg (som sikkert snart blir Bilia). Er usikker på om de fortsatt skiller Morris og Tronrud, siden Morris ikke har Mitsubishi heller lenger. Det vet sikkert Steffan mer om.

Jeg jobber med et par prosjekter i Horten (en til to dager i uken)... er det fornuftig offentlig kommunikasjon mellom Tønsberg og Horten ? Det hadde i forbindelse med jobbingen i Horten egentlig vært greit å ta service på bilen i Tønsberg, men det betinger at det går en effektiv buss mellom byene. Jeg er som dere sikkert forstår lite kjent på denne kanten av landet. Er Morris et bra verksted for pertentlige BMW eiere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de er veldig nøytrale.

Var ikke spesielt fornøyd etter å hatt bilen der, men heller ikke det motsatte.

Eneste jeg sliter med er den manglende interessen og entusiasmen for det de driver med, men det manger stort sett overralt. :?

Salgsavdelingen (Tronrud Bil) er et helt annet kapittel. Makan til "selgere" med manglende kunnskap og entusiasme, skal du lete lenge etter... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med et par prosjekter i Horten (en til to dager i uken)... er det fornuftig offentlig kommunikasjon mellom Tønsberg og Horten ? Det hadde i forbindelse med jobbingen i Horten egentlig vært greit å ta service på bilen i Tønsberg, men det betinger at det går en effektiv buss mellom byene. Jeg er som dere sikkert forstår lite kjent på denne kanten av landet. Er Morris et bra verksted for pertentlige BMW eiere ?

Skal du ta service på bilen, tar du selvfølgelig leiebil, eneste du betaler for er bensin. Jeg gjorde det da den var der i juli for noe fiks av elvinduene.

Fikk ikke den 1-serien jeg ville da, men en j... Colt! ;)

Det er rundt 1000 kr timen på verksted der ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt leiebil der tre ganger. En gang Imolarød E46 316i M-tech Touring, en gang E90 316i sedan som var flett ny (bare trilla noen usle kilometer) og en gang en Lancer. Så de har litt forskjellig.

Men er det riktig at man kun betaler for bensinen? Mente det var noe for leien også jeg.

Ellers er det ikke togstasjon i Horten, så det er buss som gjelder, og BMW ligger litt uti periferien (v/ Jarlsberg travbane utenfor byen), så du må i så fall først ta buss fra bussholdeplassen rett over veien for Morris til busstasjonen (3-4 min) og så til Horten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det ikke togstasjon i Horten, så det er buss som gjelder, og BMW ligger litt uti periferien (v/ Jarlsberg travbane utenfor byen), så du må i så fall først ta buss fra bussholdeplassen rett over veien for Morris til busstasjonen (3-4 min) og så til Horten.

Hmmm... en låne/leiebil er nok tingen. Vel... det er lettere å sette bilen på verksted i Tønsberg når man allikevel jobber i Horten enn å sette bilen på verksted i Oslo og ta offentlig transport tur/retur Oslo-Horten. Det hurtigste er toget til Moss og fergen til Horten, men det er en alt for lang tur når man er trett og skal forsøke å være kreativ på jobben etterpå... jeg foretrekker å kjøre en BMW. Takk for informasjonen gutter... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... en låne/leiebil er nok tingen. Vel... det er lettere å sette bilen på verksted i Tønsberg når man allikevel jobber i Horten enn å sette bilen på verksted i Oslo og ta offentlig transport tur/retur Oslo-Horten. Det hurtigste er toget til Moss og fergen til Horten, men det er en alt for lang tur når man er trett og skal forsøke å være kreativ på jobben etterpå... jeg foretrekker å kjøre en BMW. Takk for informasjonen gutter... 8)

Hvis du skal ha bilen på service i Oslo ville jeg nok heller tatt tog til Skoppum og buss til Horten. Ferja er så hinsides treg og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...