Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Da var 4 hjulskontrollen unnagjort og eksentriske M3 foringer til bærearmene foran montert. Må si det var merkbar forskjell ja! :)

Det disse foringene gjør, er å flytte hjulet litt lenger frem. Lettere å få den til å logre med halen nå, men også lettere å rette opp sladden ;)

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 4 hjulskontrollen unnagjort og eksentriske M3 foringer til bærearmene foran montert. Må si det var merkbar forskjell ja! :)

Det disse foringene gjør, er å flytte hjulet litt lenger frem. Lettere å få den til å logre med halen nå, men også lettere å rette inn sladden ;)

Anbefales!

Handlet hvor? Delenr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 4 hjulskontrollen unnagjort og eksentriske M3 foringer til bærearmene foran montert. Må si det var merkbar forskjell ja! :)

Det disse foringene gjør, er å flytte hjulet litt lenger frem. Lettere å få den til å logre med halen nå, men også lettere å rette opp sladden ;)

Forskjellen før og etter 4-hjulskontroll er enorm! De som driter i det aner ikke hva de går glipp av.

Men du.. dette med å logre med halen har vel ikke akkurat vært noe problem for deg tidligere? :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 4 hjulskontrollen unnagjort og eksentriske M3 foringer til bærearmene foran montert. Må si det var merkbar forskjell ja! :)

Det disse foringene gjør, er å flytte hjulet litt lenger frem. Lettere å få den til å logre med halen nå, men også lettere å rette opp sladden ;)

Anbefales!

Deilig med nye deler. Fått byttet mye nå siste tiden Dr_S.

Fått på de ståloppbundene bremseslangene?

Henger etter deg på våler jeg da, jeg tar med slepetau, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen før og etter 4-hjulskontroll er enorm! De som driter i det aner ikke hva de går glipp av.

Men du.. dette med å logre med halen har vel ikke akkurat vært noe problem for deg tidligere? :wink::lol:

Det er helt sant, de som gir blaffen i 4-hjuls får jo bare halve kjøreopplevelsen etter ny senk..

Joda, logret med halen før jeg...vi kjører jo bakhjulstrekk? :whistle: \:D/

Deilig med nye deler. Fått byttet mye nå siste tiden Dr_S.

Fått på de ståloppbundene bremseslangene?

Henger etter deg på våler jeg da, jeg tar med slepetau, he he :)

Nei, vi rakk ikke slangene igår. Tar det til uka sammen med bremsevæske, tipper det blir Ate Blue Racing.

Slepetau? Skal med det, hehehe..

Nå beg. bilen virkelig å bli ferdig Thomas, bra! Får du på stusser før Våler?

Ja, det er et mål...har en bekjent som skulle prøve å få gjort det før Våler. Bare håper det ikke er mye jobb å få ned potta, aner ikke når den sist var av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, blir bra dette, fått på skjørta nå da?

Er sjøl imponert over prisen på de gummiforingene, har mått kjøpe de noen ganger sjøl..

Ang eksosen pleier det aldri å være vanskelig å få av bakpotta, trenger vel ikke av med mer enn det for å sveise på stussene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...