Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare gratulere deg med pen touring Dr S !

Begynner virkelig å få mer sansen for touring i motsetning til før.

Det M50 innsuget ditt. -Er det helt originalt eller bestilte du det fra han duden i england ferdig modda? Karbon midtkonsoll og list gjør seg.. kjør på :)

Takk! Ja, håper fler kan få øya opp for E36 touring, jeg har alltid hatt sansen og angrer ikke et sekund, hehe :)

Innsuget er fra en -92 325i, ikke modda noe nei.. Hva gjør han "duden i england" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han "duden" i England eller hvor det var han kom fra tok jeg kontakt med ved hjelp av e36coupe.com. Han kaller seg "Alpina527" der inne. Sjekk ut dette:

http://www.e36coupe.com/products/bbtb/tb.htm

Han modder m50 innsugene og gasspjeldet ditt til å passe m52. Men han vil ha det gamle innsuget ditt pluss penger. Blir selvfølgelig avslag på prisen hvis du sender ditt gamle innsug.

Fikk en fyldig mail tilbake av han etter jeg sendte han mail, med all info. Kan godt videresende den til deg om du vil. Fikk litt mere info der enn ut av linken ovenfor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan går det med montering av innsuget? Blir spennende å se hvordan det blir. Skulle nesten fått montert mitt også, men tid er en fin ting.

Hehe, ser ut til at vi har like planer ja. Kan ikke du montere først da, så jeg kan observere resultat? hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med montering av innsuget? Blir spennende å se hvordan det blir. Skulle nesten fått montert mitt også, men tid er en fin ting.

Hehe, ser ut til at vi har like planer ja. Kan ikke du montere først da, så jeg kan observere resultat? hehe :lol:

Hehe, tydlig at vi tenker i samme baner...hadde håpet at noen skulle gå forran å vise vei :D

Vurderer å kjøpe et ferdig tilpasset kit for å slippe tilpasningene, men jeg er veldig i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...