Dr_S Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Må bare gratulere deg med pen touring Dr S !Begynner virkelig å få mer sansen for touring i motsetning til før. Det M50 innsuget ditt. -Er det helt originalt eller bestilte du det fra han duden i england ferdig modda? Karbon midtkonsoll og list gjør seg.. kjør på Takk! Ja, håper fler kan få øya opp for E36 touring, jeg har alltid hatt sansen og angrer ikke et sekund, hehe Innsuget er fra en -92 325i, ikke modda noe nei.. Hva gjør han "duden i england" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Han "duden" i England eller hvor det var han kom fra tok jeg kontakt med ved hjelp av e36coupe.com. Han kaller seg "Alpina527" der inne. Sjekk ut dette: http://www.e36coupe.com/products/bbtb/tb.htm Han modder m50 innsugene og gasspjeldet ditt til å passe m52. Men han vil ha det gamle innsuget ditt pluss penger. Blir selvfølgelig avslag på prisen hvis du sender ditt gamle innsug. Fikk en fyldig mail tilbake av han etter jeg sendte han mail, med all info. Kan godt videresende den til deg om du vil. Fikk litt mere info der enn ut av linken ovenfor her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 På tide å få i... INNSUGET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tok noen bilder her forleden etter litt kjøring på snødekte veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Kjekt med skvettlapper nå Dra 328merket over på høyresiden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Fine stemningsbilder...men jeg hater snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Skvettlapper er jo bare det smarteste å ha på bilen denne årstiden . Og det 328 merket må du bare få kasta på Taranrød . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 slenger meg på resten her, få av det merket doktorn.. eller flytt det hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hehe, jada...skal få gjort det. Ting Tar Tid bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hehe, jada...skal få gjort det. Ting Tar Tid bare treiging... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hvordan går det med montering av innsuget? Blir spennende å se hvordan det blir. Skulle nesten fått montert mitt også, men tid er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvordan går det med montering av innsuget? Blir spennende å se hvordan det blir. Skulle nesten fått montert mitt også, men tid er en fin ting. Hehe, ser ut til at vi har like planer ja. Kan ikke du montere først da, så jeg kan observere resultat? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 sånn så settet ut som vi monterte på pauls1 sin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvordan går det med montering av innsuget? Blir spennende å se hvordan det blir. Skulle nesten fått montert mitt også, men tid er en fin ting. Hehe, ser ut til at vi har like planer ja. Kan ikke du montere først da, så jeg kan observere resultat? hehe Hehe, tydlig at vi tenker i samme baner...hadde håpet at noen skulle gå forran å vise vei Vurderer å kjøpe et ferdig tilpasset kit for å slippe tilpasningene, men jeg er veldig i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 sånn så settet ut som vi monterte på pauls1 sin bil! Hvor ble dette settet kjøpt? Hva var prisen, og hvordan var innstalasjonen? (sorry at jeg låner tråden din her Dr_S) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå