Rabies Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Jeg syntes du bør beholde contour hjula jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Hei Dr_S, Driver og fikser opp omtrent samme bil som deg, bare 320. Jeg lurte på hva slags senking du har på bilden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Vel vel..idag fikk bilen en skikkelig håndvask i gården hjemme. Eneste måten å få den skikkelig rein på... Vaska den TO ganger på Statoil igår, t.o.m med den kosten de har der, men blir faen ikke reint. Nei, eneste som duger er bøtte, Meguiars shampo og vaskevott i mikrofiber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg syntes du bør beholde contour hjula jeg Jada, men jeg får bare sånne ville ideer innimellom, hehe.... Hei Dr_S,Driver og fikser opp omtrent samme bil som deg, bare 320. Jeg lurte på hva slags senking du har på bilden din? Heisann! Jeg har Bilstein B8 dempere med Eibach ProKit fjærer.. Husker ikke hvor mye disse senket..mener det er 35-35 eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 CSL! Tror de ville vært knall på bilen din:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Lurte fordi jeg har 40/30 på min, og det ser ut som bilen er så veldig lav bak (spesielt at hjulene nesten forsvinner oppunder hjulbuen). Tenkte bare å forhøre meg litt rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Lurte fordi jeg har 40/30 på min, og det ser ut som bilen er så veldig lav bak (spesielt at hjulene nesten forsvinner oppunder hjulbuen). Tenkte bare å forhøre meg litt rundt... Kan hende demperne dine er punktert, sjekk etter oljelekkasjer på demperen. Hva slags dempere har du? Kan også være at senkefjærene har sigi ned litt... Hva slags fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Jeg syntes du bør beholde contour hjula jeg Meeen, hvis du får en vill idé og skal selge hjula til sommeren så har du en kjøper her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Siste tilskudd i familien! Natt til lørdag ble jeg pappa til han tøffingen her: Han har vært ute idag på sin første kjøretur fra sykehuset og hjem, selvfølgelig standsmessig i 328'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Siste tilskudd i familien! Natt til lørdag ble jeg pappa til han tøffingen her: Han har vært ute idag på sin første kjøretur fra sykehuset og hjem, selvfølgelig standsmessig i 328'n Steike, derfor du plutselig ble borte! Vi satt jo akkurat å snakket om det den kvelden!? Satt å snakket med deg rundt 1 om at du snart skulle få? Og noen timer etterpå hadde du fått? Gratulerer hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Grattis Dr. hva du får til altså Digg med unger da, bare pøse på vidre nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Siste tilskudd i familien! Natt til lørdag ble jeg pappa til han tøffingen her: Han har vært ute idag på sin første kjøretur fra sykehuset og hjem, selvfølgelig standsmessig i 328'n Igjen..Gratulerer så masse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Steike, derfor du plutselig ble borte! Vi satt jo akkurat å snakket om det den kvelden!? Satt å snakket med deg rundt 1 om at du snart skulle få? Og noen timer etterpå hadde du fått? Gratulerer hvertfall! Ja! Vi satt på MSN, gjorde vi ikke? Ble plutselig avreise ja, jeg hadde jo ikke lagt meg ennå. Dro vel i 02-tida? Kl 04.11 var han født. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Grattis Dr. hva du får til altså Digg med unger da, bare pøse på vidre nå da? Takk! Ja, var nr 2 dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå