Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Vel vel..idag fikk bilen en skikkelig håndvask i gården hjemme.

Eneste måten å få den skikkelig rein på...

Vaska den TO ganger på Statoil igår, t.o.m med den kosten de har der, men blir faen ikke reint. Nei, eneste som duger er bøtte, Meguiars shampo og vaskevott i mikrofiber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du bør beholde contour hjula jeg ;)

Jada, men jeg får bare sånne ville ideer innimellom, hehe....

Hei Dr_S,

Driver og fikser opp omtrent samme bil som deg, bare 320. Jeg lurte på hva slags senking du har på bilden din?

Heisann! Jeg har Bilstein B8 dempere med Eibach ProKit fjærer.. Husker ikke hvor mye disse senket..mener det er 35-35 eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte fordi jeg har 40/30 på min, og det ser ut som bilen er så veldig lav bak (spesielt at hjulene nesten forsvinner oppunder hjulbuen). Tenkte bare å forhøre meg litt rundt...

Kan hende demperne dine er punktert, sjekk etter oljelekkasjer på demperen. Hva slags dempere har du?

Kan også være at senkefjærene har sigi ned litt... Hva slags fjærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Siste tilskudd i familien! Natt til lørdag ble jeg pappa til han tøffingen her:

IMG_29851.jpg

Han har vært ute idag på sin første kjøretur fra sykehuset og hjem, selvfølgelig standsmessig i 328'n ;)

Steike, derfor du plutselig ble borte! Vi satt jo akkurat å snakket om det den kvelden!? Satt å snakket med deg rundt 1 om at du snart skulle få? Og noen timer etterpå hadde du fått?

Gratulerer hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, derfor du plutselig ble borte! Vi satt jo akkurat å snakket om det den kvelden!? Satt å snakket med deg rundt 1 om at du snart skulle få? Og noen timer etterpå hadde du fått?

Gratulerer hvertfall!

Ja! :) Vi satt på MSN, gjorde vi ikke? Ble plutselig avreise ja, jeg hadde jo ikke lagt meg ennå. Dro vel i 02-tida? Kl 04.11 var han født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...