Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Solfilmen har blitt utsatt en stund til, skal PRØVE å få til dette før Rudskogen. Hadde bare så mye annet som skulle betales nå, fant jo ut at jeg ikke hadde betalt årsavgifta, noe jeg TRODDE jeg hadde... :(

Vel vel, kjøpte inn litt mere bilpleiestuff da:

1 gallon med Amazing Roll-Off (opprinnelig laget til båter) meget bra til å vaske dekksider, møkka bare tyter ut! Fungerer også som motorvask osv.

IMG_4332.jpg

Glassrensen var dritbra, overrasket meg faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kom jeg med slitte bakdekk, og fikk følgende svar på spm om de holdt:

"Det avgjør du fint selv! Bryr meg ikke om de, men jeg regner med du er i stand til å avgjøre slike ting"

Men så kjørte ikke du på banen med de heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ble ca. 10 mil på Rudskogen på lørdag da. Perfekte forhold, med delvis sol og skyer og mild temperatur. Ikke for varmt, ikke for kaldt.

Bilen oppførte seg veldig bra, hadde nokså slitte dekk bak, men det fungerte. Bremsene ristet voldsomt etter 4-5 runder, men var fine når de var kalde igjen.. Mulig at det er de uorg skivene som krangler litt...

På veien hjem, i fergekø i Moss, var det en måke med diare som slapp seg rett over bilen min! Forbanna krek! Var endel som lurte litt når jeg sto med Meguiars sprayen og klut på bildekket, hehe. For noe svineri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På veien hjem, i fergekø i Moss, var det en måke med diare som slapp seg rett over bilen min! Forbanna krek! Var endel som lurte litt når jeg sto med Meguiars sprayen og klut på bildekket, hehe. For noe svineri!

Det er Campino-kebaben, you know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...