Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Autolatgir er no dritt ja, lite tvil om det :P Aj aj aj, kjekt me litt "smånips" :D Blir montering av M5-front på meg i morgen, gjort etter beste evne :) Hehe! Så skal den sikkert legges ut for salg om ikke lenge.

Er blitt veldig gira på diesel-tralle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i seneste laget kanskje, men flott bil Dr_S :) Lurte litt på E36 328 Touring ei stund jeg oxo, men valget falt på E39 gitt :P Fornøyd ellers med bilen?

Takk! Jeg var oså innom E39 touringer, men fant ingen jeg likte godt nok!

Ble for mye autolatgir og treineriør :roll:

Men ja, er kjempefornøyd med bilen og angrer ikke et sekund :)

Var forresten en tur på BMW idag og handla litt småting.. refleksvest org BMW, nye rondeller foran og bak, en lakkstift og diverse.

Ellers bestilte jeg nye bærearmsforinger fra E36 M3 3.2l og 328 emblem fra E46 :)

Pene bilder. Ingenting er som en ren og pen BMW :) Hvor mye måtte du gi for lakkstiften? Leveres lakkstiftene i alle BMWs farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene bilder. Ingenting er som en ren og pen BMW :) Hvor mye måtte du gi for lakkstiften? Leveres lakkstiftene i alle BMWs farger?

Hei, husker ikke prisen..kvitteringen er vekk. Lakkstiftene leveres i alle farger ja, må bestilles! Er en del av BMW sitt ColorSystem, og alle leveres med en farge og en klarlakk i pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig pen touring.. ;) Disse bilene blir pene når du får på litt m-tech.. ;)

Fått av merket? eller er det derfor du ikke har tatt bilde av førerside bak? :lol:

Han nesten lyst til å kjøpe touring selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig pen touring.. ;) Disse bilene blir pene når du får på litt m-tech.. ;)

Fått av merket? eller er det derfor du ikke har tatt bilde av førerside bak? :lol:

Han nesten lyst til å kjøpe touring selv.. :)

Takk for ros, det er gøy å høre :)

Ja, i mine øyne er M-tech det eneste riktige på BMW, og da spesielt på E36 serien. Så håper på å få montert komplett kit, mangler skjørtene og bakfangeren. Sidelister og fronten sto på da jeg kjøpte :)

Emblemene bytter jeg når bilen skal poleres..samme med lister, røsker alt av og vasker og polerer bak alt sammen. 328i merket har forrige eier satt på venstre side av ukjent årsak :) Derfor må det vekk og derfor bestilte jeg et mindre et, fra E46 328 touring. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...