Dr_S Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Ble bra dette Thomas, men er passformen litt dårligere enn de gamle? Ser ut som de går litt mer inn og du får litt kant med karosseriet der.. Passformen er omtrent den samme, er bare noen mm forskjell. Hadde ut lykta for litt siden så den er ikke helt 100% justert heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Kjempe flott e36 touring du har.. Bra du holder den fint:) Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Jaja, da var touringen endelig EU godkjent, var på BT idag og hentet to flotte blå oblat! Hehe. Vært litt treg kan du si, så takk politi for at dere ikke stoppet meg! Idag fikk jeg pakke i posten. To stk H1 LED pærer som jeg hadde planer om å putte i tåkelyktene, siden det gule liksom ikke matcher AE som jo er hvite/blueish.... MEN! Pærefaenskapet er jo for tykk til å passe i lykta!! omg. Så her må det nok tilpassing til, finne frem drillen kanskje? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Liten oppdatering siden sist, bilen skal jo oppover til Vålertreffet denne helgen så har forberedt meg litt i forkant. Det er som nevnt byttet til nye bærearmer. Foruten det er det også tatt 4 hjulskontroll på bilen, byttet olje og oljefilter, byttet noen deler i håndbrekket bak og nå denne uken byttet til nye EBC Greenstuff klosser foran. De EBC Redstuff klossene som sto på fra før, var det ikke stort igjen av, samt at de hadde liten effekt før oppvarming. Har også fått inn LED pærene i tåkelyktene etter litt enkel modifisering. Lyser ikke sterkt i dagslys, men helt ok i mørket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Har du noen bilder av LED'en i tåkelysene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Har du noen bilder av LED'en i tåkelysene..? Hei, nei det har jeg dessverre ikke, da jeg klarte å knuse ene tåkelykten på Våler Så nå kjører jeg uten frem til de nye jeg har bestilt fra KOED kommer. Det lyser ikke sterkt, for å si det sånn, men i mørket synes de ihvertfall Igår polerte jeg begge sidene på bilen forresten, med maskin. Det tror jeg gjorde susen mot swirls og hologrammer. Nå gjenstår bare å få på et lag voks! Har også bestilt ny ryggelysbryter da jeg plutselig ikke hadde ryggelys noen dager etter etter Vålertreffet....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Overlegen ja....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Overlegen ja....!! Sorry at jeg ikke speider etter Volvoar da Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Overlegen ja....!! Sorry at jeg ikke speider etter Volvoar da Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Men når du nevner det....møtte en Valvo med litt felger rett etter rundkjøringa ved Jarlsberg...deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Men når du nevner det....møtte en Valvo med litt felger rett etter rundkjøringa ved Jarlsberg...deg? Japps...det var moi vettu.. vinka jeg, men du var så konsentrert på veien atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Er alltid det jeg vettu! Spaner etter UP...lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Er alltid det jeg vettu! Spaner etter UP...lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Du mangler bare dette til bilen din nå http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24916103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Du mangler bare dette til bilen din nåhttp://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24916103 Se der ja....sjelden anledning for en vel si, har trålet det som er av norske og svenske sider for å finne noe slikt.. Jeg synes det så noe møkkete og ustelt ut, men en grundig rens gjør sikkert susen. Aner ikke hva slikt er verdt og dessuten mangler dørsidene. Men er 5500,- kurant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå