Aguilera Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 Takker til Kjetil har tenkt på det, at jeg gjerne burde prøvekjøre begge. Får ta en liten sjekk på prisforskjeller på forsikring og sånt også først. Har en lang liste med kriterier selv allerede, så det kan ta sin tid å lete frem en slik bil. Og til dere som har/vet om biler til salgs, så er det litt for tidlig, må vente noen mnd til før jeg kjøper. Hun som skal overta min, kan ikke kjøpe den før i slutten av mai, og vi har ikke plass til 3 biler ståendes her i mellomtia
Kjetil Sømme Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Det er fint å dele listen over utstyr og krav i: -Must have -Nice to have Hvorav ting som ligger i "Must have" er store dyre ting som ikke er billig og enkelt å ettermontere (manuell/automat, soltak, skinnint, sportseter, setevarme etc).
Kjetil Sømme Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Så sier du fra hva du har lyst til å kjøpe, så skal jeg lage en lang sjekkliste med vanlige feil.... Hvis du hadde kunnet lage en sånn sjekkliste til oss med E46 allerede, så hadde det vært kjempe fint Jeg holder på å lage en ganske omfattende oversikt over alt mulig rart på E46 som kommer til å bli publisert i løpet av våren. Men det tar litt tid å skrive alt sammen.
krza Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=37407 .. legg på litt så skal du få min coupe med sekser Dersom du skal ha en av de to som var linket til tidlegere ville jeg uten tvil gått for den i sølv.. Den blå så ikke så godt tatt vare på
Kenny_ Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =11&tot=52 Kompisen min selger denne. 2.2 rekkeseker på 170hk. Prisen på 240 må du ikke tenke på. Kjøper du den privat av han får du den for 200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå