Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

av ren nyskjerrighet, var det 530 girkasse fra E34 eller E39 du brukte? Siden det var 530 regner jeg med at det var V8 bensinmotoren, ble de levert med manuell altså? Ikke så vidt jeg har sett....

Skrevet

Blei forresten stoppa av lovens lange tarm her i helga..ingen av de som tenkte over at det satt en V8 under panseret der.

Fikk heldigvis kun en advarsel om at sladding ikke var lov og du kjørte til og med over fartsgrensa!! HÆ?? kan ikke skjønne det.. :twisted:

Skrevet

BT sitter ofte og leser gjennom slike forum, Så det er nokk ikke lenge før du blir innkallet til ny kontroll, vist du fortsetter med og "skryte" av at di ikke vet bedre. da kan verkstedet som eu godkjente den få en smell også.

Skrevet

Var ikke noe skryt akkurat bare en liten historie om at du kan ha en stor motor uten at noen trenger å vite det.

Satt nok ikke noe V8 der da denne bilen ble godkjent sist.Spiller ingen rolle for meg om jeg må inn til BT for da tar jeg av skilta og kun bruker bilen til bane å annet tull :twisted:

Hvis de ikke har noe annet å finne på så må de gjerne bruke sine ressurser for å få tak i meg.

Tror heller de som er på Gatebil og andre arrangement bør passe seg som har biler av nyere årgang med tunet motor.der kommer jo HK avgiften inn.

Ingen som tenker på det når de skrur opp turbo trykket.

• 2 months later...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...