Testpiloten Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Bare lufter i tilfelle...: Noen som kjører lastebil eller noe som vil tjene en slant. Skulle hatt hentet en palle med bil deler i Skien og fraktet til sør trøndelag. Hvis noen vet de skal oppover med varebil eller noe så hadde jeg satt stoor pris på om de kunne tatt med noe for meg! Selvsagt mot betaling!
Saltkjelen Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Det er mulig jeg sender en bil oppover med muligens ledig plass. Jeg vet ikke eksakt hvor mye som blir hentet, men jeg sender deg en PM så fort jeg vet noe mer. Hvis ikke kjører jeg stort sett daglig for Cargo Partner som anbefales å benytte. Hvis ikke er jo som vanlig TNT relativt effektive.
Testpiloten Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 Kjempefint! Jeg skal ha med noe deler som jeg kjøper av Helge Vik i Skien. Noe bakstilling og greier. Si fra så fort du vet noe du! Har vært i kontakt med Orkdal Transport som er kjører oppi her. De kunne gjøre det men var visst ikke så ofte de var til skien. Var mest Oslo - Trondheim som jeg forsto det.
Recommended Posts