ropa Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Det samme skjedde med for for 10 månder sia eller no.. Skulle ut til jobb så var fangeren vekk, fangerfestene å skiltet også.. De kunne i det minste la skiltet bli igjen da Hadde innbrudd i gamle bilen min, da forsvant anlegg og andre småting, tok det på forsikringen, og da slapp jeg egenandel pga jeg hadde alarm. Gjelder ikke dette når det er utvendige deler som blir stjelt, slik som styling og felger? Funka alarmen eller? siden alt ble stjålet?? Måtte bare høre, siden de ikke virka som noen oppdaget noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 ehhehe tror helder jeg skal ta noen kne skåler med hagla Si i fra jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Funka alarmen eller? siden alt ble stjålet?? Måtte bare høre, siden de ikke virka som noen oppdaget noe. alarmen funket som pokker den, men det hjelper ikke når det ikke er noen i nærheten som gidder å bry seg. Disse alarmene går jo av i hytt og gevær, så folk bryr seg ikke lengre. Leser jo også her inne om folk som har låst seg ute av bilen, stått på parkeringsplassen på kjøpesenter, og prøvd å dirke opp låsen men står wire og greier. Folk hadde vist bare gått forbi og sett litt dumt på, ikke en levendes sjel som gikk bort og spurt hva pokker karen drev på med. Litt av en verden vi bor i, hvor folk bare bryr seg om sitt eget, og hvis det ikke er sitt eget, så er man likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
little_e Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hei voknet idag , og gikk ut å skulle kjøre på jobb, så hadde faen mæ noen vært å skrudd av hele fronten i natt er ORG m3 front med Leppe. har jjust kjøpt bilen. og er så jæævli forbanna nå! så vis noen i vest-agder Området for tilbud om å kjøpe en RØD m3 fanger med Leppe så kansje den er min !årrw faen!!!! Jeg forstår godt at du er rimelig skuffet. At noen vil stjele en haug med plastikk er bortenfor min oppfattelsesevne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hei voknet idag , og gikk ut å skulle kjøre på jobb, så hadde faen mæ noen vært å skrudd av hele fronten i natt er ORG m3 front med Leppe. har jjust kjøpt bilen. og er så jæævli forbanna nå! så vis noen i vest-agder Området for tilbud om å kjøpe en RØD m3 fanger med Leppe så kansje den er min !årrw faen!!!! Jeg forstår godt at du er rimelig skuffet. At noen vil stjele en haug med plastikk er bortenfor min oppfattelsesevne. Hei du little_e, ser at dette var din første innlegg, og ikke serlig smart skrevet!! En haug med plastik, bullshit, dette er ting som betyr mye for oss bmw-gutta (som dessuten koster ca 5000kr) Som sagt, noen her ville ha banka folk som stjeler sånt med balltre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Leser jo også her inne om folk som har låst seg ute av bilen, stått på parkeringsplassen på kjøpesenter, og prøvd å dirke opp låsen men står wire og greier. Folk hadde vist bare gått forbi og sett litt dumt på, ikke en levendes sjel som gikk bort og spurt hva pokker karen drev på med. Litt av en verden vi bor i, hvor folk bare bryr seg om sitt eget, og hvis det ikke er sitt eget, så er man likegyldig. Haha, det var meg Har faktisk gjort det 2 ganger. Begge gangene midt på lyse dagen på en parkeringsplass på et kjøpesenter Ingen reaksjon fra folk noen av gangene. Folk er rett og slett for godtroende Virker på meg som om folk som stjeler fangere enten har vært en tur i grøfta, eller har lyst på m-tech. Latterlig er det ihvertfall. Det tragiske med slike saker er at i norge lønner det seg faktisk å utføre kriminelle handlinger pga. forbryterne slipper jo ustraffet fra så godt som alle gangene Man skal være glad oss normale mennesker er utstyrt med samvittighet ellers hadde det vært mange slike tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Alarmen går vel ikke av før noen prøver å fikle med dører, pasner eller bagasjelokk? Kan lett skru av en fanger uten å fikle med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 må begynne å gjøre som en trønder gjorde etter han ble lei av at folk stjal 1000 meterene på bilen.,,, etter 3 gang eller hva det var, brukte han barberblad som skive bak mutterene., de lyktene stpd resten av bilens levetid, men det lå endel blod under fronten på bilen en av dagene:) Det trikset var det noen som brukte på m3speilene også, når de var på sitt mest populære å stjele. Ellers har jeg også hørt om 2 tilfeller der hele m-pakka har blitt stjålet. Front, skjørter og bakfanger. Da hadde jeg klikka i vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 ja skulle ønske jeg hadde stor nok plass til bilen i senga, der er den trygg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ja skulle ønske jeg hadde stor nok plass til bilen i senga, der er den trygg hehe Kanskje man skulle legge seg i bagasjerommet med en hagle på lur(på varme netter,som i hele år,klimaendring delux), eller få fixa en slik alarm at hele senga rister da noen tar på bilen. Da kan man løpe ut med balltre eller ønskelig våpen. Og får de som sniker seg i garasjen på folk, oppfordrer alle her som bygger garasje å lage plass til en seng der inne enda Skjønner godt at folk blir forbanna, får noen av oss her er jo bilen som en dame for en, du har stelt godt med den, brukt mye cash på ho og tatt vare på ho, og så kommer det en jævel og klipper av håret hennes og prøver å voldta hu, klart man flipper mongo da!! (hu er bilen i dette tilfellet) Vi kan si at håret var en m3 front og voldtektsforsøket var at dem prøvde å ta 19"chrompakke verdt 30000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå