Hylland Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 240 på ein veg som gjekk litt nedover og der vegbana absolutt burde vært høvla... I 80 humper det litt der, men i 240 hoppa bilen nåke jævli... Då ska eg innrømme at eg ikkje tørte meir!!!
336mik Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har testet litt forskjellige bmw-biler på flat rettstrekke.Vel og merke en del av dem med den samme motoren(gikk i arv gjennom et par biler).E30 325i=turtallsperre 5gir kunne se ut som 255 på speedo,og e30 336i=før ombygging 5gir turtallsperre kunne se ut som ca 260 på speedo. Compacten til dama er prøvd til 197 på speedo,da var det slutt på ork(litt brede dekk).
E-Evjen Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 94 525i. Senket 40/20 med 235/40R18 og 265/35R18. Bilen hadde mer å gå på, men det hadde ikke jeg.
toomas Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 kjørte en 3,8 m5 som var chippa for et par år siden og med den fikk vi 312 på gps en på rett strekka før sperra slo inn.
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 har hatt ISn opp i 205 ca på speedo! men Den forsatte å dra! så kunne nok ha klart litt til!
Even Tveter Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 528'n med automat hadde jeg i 240km/t på speedometeret, og 320 har jeg hatt i 210km/t på speedometeret, hadde ikke gps så jeg får ikke målt eksakt hastighet. Dette skjedde seff på autobanen i Tyskland.
bimmå Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 når ble dette ett lookalike moped forum??? høres ut som rn gjeng med 16 åringer...... sorry ass ,,,,herregud
Fredrik Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 når ble dette ett lookalike moped forum??? høres ut som rn gjeng med 16 åringer...... sorry ass ,,,,herregud Pøh... vi må ha lov til å snakke skit og skryte litt inn imellom...
336mik Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 når ble dette ett lookalike moped forum??? høres ut som rn gjeng med 16 åringer...... sorry ass ,,,,herregud Haha..gjør ikke 325`en din mer enn 220 eller noe?Du høres litt bitter ut. Back to topic:alle som har prøvd toppfart her har jo seff gjort det på autobahn.Jeg har faktisk papirer på at jeg har vært i tyskland(selv om det var da jeg var 15år ). Er en chippet m5 3.8 god for over 300 ærlige km altså?Da trenger jeg ihvertfall ikke være bekymret for at 336mik`n skal bikke 300 når jeg blir ferdig.
Kjell Z3 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har testet litt forskjellige bmw-biler på flat rettstrekke.Vel og merke en del av dem med den samme motoren(gikk i arv gjennom et par biler).E30 325i=turtallsperre 5gir kunne se ut som 255 på speedo,og e30 336i=før ombygging 5gir turtallsperre kunne se ut som ca 260 på speedo.Compacten til dama er prøvd til 197 på speedo,da var det slutt på ork(litt brede dekk). 255 km/t på en 325? Det speedometeret må jo være helt på trynet. Og 312 på GPS med chippet M5? GPS'en vært noe søppel eller nye briller er på sin plass. Eller det var bratt nedoverbakke som man ikke alltid legger merke til om hele terenget heller likt som veien over et langt område.
bimmå Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 hehe, har ikkje testet ut toppfarten på biln min nei, bare nesten. men den går helt som den skal,å litt til., er bare ikkje dum nokk til å prøve på norske veier er jo så ellendig standard. men ja seff så har alle dere som skriver inn her kunn prøvd dette på autobahn.....mhm,les ka folk skriv da,,, bilen greide mere,men så kom svingen.......jahhh autobahn ja,der er det vell 90graders svinga som du må blokkkere for å komme igjennom......neppe. dere er rå tøffe. hehhe,håner litt her nå,syns d ble litt fjortiss faktor her da..... bare d. må nesten hive meg i bilen å ta bilde jeg å nå,,,,,,vill være tøff jeg å...hehehehhehehhehehehe
fre Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 hehe.. Autobahn her hvertfall.. største problemet der er jo at man tar igjen noen, lastebiler eller andre som kjører litt saktere, legger seg alltid ut..
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 hehe, har ikkje testet ut toppfarten på biln min nei, bare nesten. men den går helt som den skal,å litt til., er bare ikkje dum nokk til å prøve på norske veier er jo så ellendig standard. men ja seff så har alle dere som skriver inn her kunn prøvd dette på autobahn.....mhm,les ka folk skriv da,,, bilen greide mere,men så kom svingen.......jahhh autobahn ja,der er det vell 90graders svinga som du må blokkkere for å komme igjennom......neppe.dere er rå tøffe. hehhe,håner litt her nå,syns d ble litt fjortiss faktor her da..... bare d. må nesten hive meg i bilen å ta bilde jeg å nå,,,,,,vill være tøff jeg å...hehehehhehehhehehehe Kan du ikke bare Holde Kjeft! er du som er 12 år her! du skryter jo over her i innlegget at du har testet bilen ! og lenger nede sier du å teit det er . bra du kan motsi deg selv!
Espen M33 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 hehe, har ikkje testet ut toppfarten på biln min nei, bare nesten. men den går helt som den skal,å litt til., er bare ikkje dum nokk til å prøve på norske veier er jo så ellendig standard. men ja seff så har alle dere som skriver inn her kunn prøvd dette på autobahn.....mhm,les ka folk skriv da,,, bilen greide mere,men så kom svingen.......jahhh autobahn ja,der er det vell 90graders svinga som du må blokkkere for å komme igjennom......neppe.dere er rå tøffe. hehhe,håner litt her nå,syns d ble litt fjortiss faktor her da..... bare d. må nesten hive meg i bilen å ta bilde jeg å nå,,,,,,vill være tøff jeg å...hehehehhehehhehehehe Du har iallefall ikke vært på autobahn!! For autobahn har svinger. Holdt på å velte i en sving rett før Knüllwald (på vei nordover)da jeg kjørte en 94 MB E220T. Ble litt for ivrig med forbikjøringene og glemte å følge med.. Skal si jeg ble en smule svett da ja! Og så har autobahn andre biler, trailere, motorsykler... Tror du det er bare å gi full pinne fra München til kiel eller hur?
Hakon Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Jeg klarer ikke å nå turtallsperren i 5.gear med min E46 318d Touring hvis ikke Autobahn går nedover og det er medvind. 5.gearet skal ved ved turtallsperren ved 4500 rpm tilsvare ca. 217 Km/t. Bilen har iht. BMW en topphastighet på 200 Km/t (noe som passer bra med mine obervasjoner) og det vil si ved ca. 4200 rpm. Jeg har imidlertid klart 4500 rpm i 5.gear en gang (nettopp i medvind og lett nedoverbakke) og da sto speedometeret på ca. 215 Km/t. M47D20 motoren i min bil yter 115 HK ved 4000 rpm. ikke dårlig det, men spørsmålet er om det er behagelig for eventuelle passasjerer. Kan barn tenke på Marie-kjeks og Mikke Mus mens du suser av sted i 200 kilometer i timen i din 318d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå