kitta Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har klart 230 km/t på speedometeret, var helt flatt og så og si vindstille
Stian Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Hmm. Har ikkje passert 200 med min eigen enda, men dama mi har vert eit stykke over med den.
Arimanni Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Back to topic:alle som har prøvd toppfart her har jo seff gjort det på autobahn.Jeg har faktisk papirer på at jeg har vært i tyskland(selv om det var da jeg var 15år ). Kremt.. Det var det da Mange plasser som går ann å kjøyre fort i Noreg også.. Eg og bimmeren var i Finnmark i sommar, og det blir nok ikkje siste gongen
Fredrik Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 ikke dårlig det, men spørsmålet er om det er behagelig for eventuelle passasjerer. Kan barn tenke på Marie-kjeks og Mikke Mus mens du suser av sted i 200 kilometer i timen i din 318d? Det er en annen fin side med en moderne firesylindret dieselmotor... den bråker mindre i 4000 rpm enn en bensinrekkesekser gjør i 5000 rpm (les: en diesel er tungt gearet). Normalt kjører jeg ikke i 200 Km/t og på de årlige turene til den franske riviera prøver jeg å holde en fart på rundt 160-170 Km/t (om natten). Da arbeider motoren på ca. 3500 rpm og det er behagelig i forhold til de ca. 4500 rpm min tidligere E36 323i hadde ved den samme hastigheten. Selv min E46 318d Touring er en formidabel bil til lange turer... 1100 Km på en tank klarer den også fint...
bartn Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 skal legge ut en film etter hvert til dere som ikke trur at en chippet m5 er god for nesten 300. Filmen viser en test fra 0 til litt over 270 og det er med 5trinns. Nå har jeg kjøpt me en med 6 trinns og når jeg putter inn sjette giret i nesten 270 så kjenner jeg at den øker, det er jo ikke noe superdrag lenger da men den drar enda.
bartn Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 skal også legge ut en arti film der jeg og en kompis kjører fra en nåkså ny corvette c5(cementblander) av noe slag mellom malmø og gøteborg med en m5. Vi lå på ca 160-170 da jeg så noe lys som begynte å nerme seg bak oss.Da den kom på siden av meg slakket den ned å gliste noe jævli både sjåføren og den ihjel sminka damå hans.Jeg tenkte at jeg hadde ikke sjans men det skadet ikke å prøve mot en bil til en million.Vi ga full pedal nesten samtidig jeg la meg bak han for å stjele dragsuget men han dro litt ifra helt til vi putta inn femte ca220 og la oss på høyre side av han igjen.Når nåla begynte å nerme seg 250 dro kompisen fingern til han(såg det sikkert ikke men) og når vi va nesten oppi i maks farten så var vi par billengder framom han .. Tenk å oppleve noe så flaut da,bli frakjørt av en gammel bmw hahaha flire enda når jeg tenker på d for jeg hater cementblandere
Svensson Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har nesten hatt 200 med min mini-motor og 220 med en Audi A6 3,0tdi med enda ett gir igjen Men har roa meg med fortkjøring nå... Litt glad for det egentlig.
Ellingsen B. Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 245kmt på speedon klarte jeg med taket nede og fullstappet bil med min tidligere 328i cab. Den var vel oppgitt til 225kmt. Klarte jo også 310kmt med brutterns tidligere E39 M5. Her var det faktisk mer å gå på, men begynte å bli slutt på strekka!
jcvold Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Ingen som har prøvd med en 330ci (e46) ? det skal bli mitt nye prosjekt,og er nysjerrig hvor fort den går orginalt
T.R.Melum Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Ca 150 på nåla i en 77 Toyota Corolla 1,2 coupe!! ...aldri mer!!!
HelgePer Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 På min gamle bil hadde eg 220 km/t på turtallsperra. Det var en E36 320i coupe. hadde på 235/40 17" dekk. Min nåværende bil har eg ikkje fått testa enda... Trur eg kan få litt meir på den.
///Magnus Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 hehe, har ikkje testet ut toppfarten på biln min nei, bare nesten. men den går helt som den skal,å litt til., er bare ikkje dum nokk til å prøve på norske veier er jo så ellendig standard. men ja seff så har alle dere som skriver inn her kunn prøvd dette på autobahn.....mhm,les ka folk skriv da,,, bilen greide mere,men så kom svingen.......jahhh autobahn ja,der er det vell 90graders svinga som du må blokkkere for å komme igjennom......neppe.dere er rå tøffe. hehhe,håner litt her nå,syns d ble litt fjortiss faktor her da..... bare d. må nesten hive meg i bilen å ta bilde jeg å nå,,,,,,vill være tøff jeg å...hehehehhehehhehehehe Er fjortis den tegnsettingen din også.
Mpower20 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Hadde min tidligere Nissan Micra 1.0 87' i 145km/t og full ventilflyt! Nei, topphastigheten på bmw'en har jeg aldri testet, men føler ikke helt for å ligge i 200+ i en over 20år gammel bil heller. LITT vett må man jo ha
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Målte 243 i sommer i Tyskland på GPS-en. Det som var så utrolig var hvor uanstrengt det var. Kjentes ut som 200 omtrent i E-34-en jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå