Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Back to topic:alle som har prøvd toppfart her har jo seff gjort det på autobahn.Jeg har faktisk papirer på at jeg har vært i tyskland(selv om det var da jeg var 15år :lol: ).

Kremt.. Det var det da :roll: Mange plasser som går ann å kjøyre fort i Noreg også.. Eg og bimmeren var i Finnmark i sommar, og det blir nok ikkje siste gongen :D

Hvor i Finnmark var dette? Ikke så gode veier der akkurat.

Har hatt 195km med min 318i e36 m40 91mod(solgt), ingen sperre slo inn, men det var vel like før :lol:

Hadde forresten jævli bra fart men trøsykeln her i sommer, hele 40km i bratt nedover bakke :lol:

håper dere prøver disse speedan på bane, prøvde min på flystripe..

40Km/t på tråsykkel i nedoverbakke fort? 2 kamerater av meg hadde 68Km/t i nedoverbakke. Da satt de på begge sykkelen, det var mørkt og de hadde vært på hytta vår for å :beer:

Ahhh, glad jeg ikke satt på den sykkelen :)

Alle mine topphastigheter (med bil) stammer fra tyske autobahn. Stort sett siste 50km mot Hannover og siste 30Km mot Kiel. Der er det som oftest bare å trå bånn pedal :D

Går oftest fortere etter litt :beer:

Dem ska være gla dem ikke tippa over, kunne ha gjort jævli vondt :lol:

Ang flystripa, så var dette i nordfinland,nært rovaniemi(der kor julenissen bor :lol: ). Er faen meg flystripe midt på kjørebanen plutselig, er sånn nødlandingsplass for fly hvor biltrafikken kjører(bra det ikke kom fly da man var der :lol: )

Skrevet

tror det er noe lignende litt sør for elverum og,på vei mot sverige,der blir plutselig veien brei,og er heilt bein i 8,4 kilometer! sikkert nødlandingsplass for jagerfly i krigstid.

Skrevet
tror det er noe lignende litt sør for elverum og,på vei mot sverige,der blir plutselig veien brei,og er heilt bein i 8,4 kilometer! sikkert nødlandingsplass for jagerfly i krigstid.

Ja, den veien har jeg også kjørt en gang. Der er det sikkert godt mulig å teste toppfart på de fleste biler. Er du sikker på det med at det var landingsplass for jagerfly ?

Skrevet

Haslemoen heter det der..har aldri hatt over 90 der :whistle:

Skrevet

Haslemoen er jo rett å slett en testbane med 90 sone :) Natterstid er det fri fartsgrense som praktiseres. Den skal være Nord-Europas lengste rettstrekke!

Ble vel "vinka inn" en bil i 266km/t der for 2 år siden, men det som pusefart å regne sett i forhold til mye annet som farter over der..

Den kan vel egentlig ikke beskrives HVOR lang den er, det må bare oppleves egentlig :twisted:

Skrevet

Var faktisk 2slike plasser jeg kom til å passere(begge i nord-finland), kanskje 50m bredt og flere km rett fram, helt sykt. Men trur jævli mange mister lappen når dem bånner pedalen der. Når onkel blålys står der.

På denne turen klarte jeg faktisk å få bot, dette var inne på en 50sone, en bil forran meg bremsa kraftig opp, så jeg bestemte meg for å kjøre forbi. Var helt oppe i 100++ og slapp gassen, kom rundt en sving og trur du faen ikke at dem hadde laserkontroll, ble vinka inn, tok meg for 76km i ei 50sone, ble 1000norske kroner,hehe :lol:

Hadde dette vært i norge hadde jeg sikkert enda vært i fengsel.

Fordi i finland gir dem bøter etter inntekt, og jeg var student på den tiden, takk gud for det :D

Så vis du har 50millioner på bok, kan du fort få en bot på 500tusen tipper jeg, vet ikke åssn dem regner ut, og dette er faktisk helt sant, for dere som sitter og ler og tenker idiot :D

Skrevet

kompisen min nullstilte trip telleren sin der,og målte 8,4 km! han smelte den gamle golf II `en sin opp i toppfart og,som var ca 160. jeg fulgte etter med min e36 320i

Skrevet

I sverige traff jeg sperren i 5.gir med 320'en min. Selvfølgelig hadde jeg trøbbel med speedometeren da, men den fungerte i ca halvt minutt å da viste speedo 223-224km\t eller noe slikt. Det var med 4 i bilen og 225\50-16" dekk. Kjørte på sperren i ca 15 sekund, lukta bra herlig av katalysatoren da jeg stoppet på en bensinstajson etter den kjøreturen :twisted:

Skrevet
Eg har hatt 260km/t med en cosworth. D jekk fort:)

Trøng da itte cosworth får å kjøre 260km/h,berre å kjøpe de en BMW diesel det så går`n 260 lett... det gjer i alle fall min..

Har mere å gå på..

Her er M3`n

Fjøla i bånn..

Bilde170.jpg

Artig tråd :D

var det toppfart på M3`en ? ville ikke turtallet mer? ser det er ca 1600 rmp igjen til turtalsperra i 6.gir. en turbo eller kompressor på en sånn ville jo gitt en fin toppfart om du får 7500 rpm i 6. gir ;)

Skrevet

joda den gikk ut meteret før da det var chip i den men etter en sveise jobb på verksted så brente dem styrehjernen slik att det vart montert orginal :(

stoppa på 260 og gikk betraktelig dårligere....

den cabben var nok gira til lankt over 300 i alle fall...

hadde 280 på meteret sammen med en kammerat... MED taket NEDE!

det var en skikkelig lufte tur

Skrevet
Kult! et bevis på at det lønner seg å chippe en M3 ;) har lyst på sånn bil!

Så gjenstår det bare å finne ut hvor ofte man har behov for å kjøre i over 250 Km/t... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...