espenwang Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvorfor i hulsete har de gått opp så mye plutselig ? jeg som hadde tenkt å kjøpe noen derfra så koster de plutselig 19000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jammen har du rett. Felgpakker til rundt 10 lapper koster nå 19 lapper. Vet ikke hva du er ute etter, men det finnes mange dekk/felg forhandlere som selger BMW replica felgpakker til under 10 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Kanskje det har noe med oppkjøpet til Bavaria å gjøre? Vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Mener å huske noe om at bmw-zentrum eller hva de heter skulle kjøpe GS. Hvis de har gjort det,så kan jo det være grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Kanskje det har noe med oppkjøpet til Bavaria å gjøre?Vet ikke Bavaria var det kanskje ja..slo meg med et lite minutt gjorde du også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Oj... Plutselig koster felgene jeg har 22500,- Kostet 15 eller 16 før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenwang Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Sjeska på disse felgene her da, med 235-40-18 foran og 265-35-18 bak. noen andre som selger disse? Skal på en e-34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Tenkte faktisk jeg skulle slenge ut en tråd om dette selv, men slipper det nå! Felgene jeg kjøpte i høst, er nå betydelig dyrere enn før! Heldigvis slo jeg til da jeg gjorde det, for nå hadde det vært uaktuellt! Tror ikke akkurat at felgsalget skyter i været der i gården nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Det der må da være galskap å gjøre!?? Med den priskrigen det er nå til dags vil vel ingen kjøpe noe for de prisene der vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei hvertfall ikke etter ett slik plutselig hopp på en haug med tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bn28634 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Sjeska på disse felgene her da, med 235-40-18 foran og 265-35-18 bak. noen andre som selger disse? Skal på en e-34 Kjøpte meg disse felgene for et par måneder siden jeg... Hadde utrolig flaks jeg da, for de koster i underkant av 10000 mer nå enn da jeg kjøpte de. ( Må legges til at jeg fikk en del prosenter gjennom jobben også da.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Noen som vet om os bildeler er kjøpt opp sammen med gsbildeler?? Ser på nettsiden deres at de ikke har forandret på prisene (enda?) På gs koster jo en 17" felgpakke 14000kr nå! Mens på os koster det 11500kr for 18"! Får håpe de ikke er oppkjøpt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Tydeligvis at BMW/Bavaria ikke likte konkurransen fra GS. Kjøpe de opp og skru opp prisene. Er vel bare å slette GS fra favoritt menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Tydeligvis at BMW/Bavaria ikke likte konkurransen fra GS. Kjøpe de opp og skru opp prisene. Er vel bare å slette GS fra favoritt menyen. Synd, men sant. Så vidt jeg vet har vel fortsatt Schmiedmann og Koed gode priser, så da er det jo bare å handle der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hmm.. da hjelper det jo ikke med prosenter hvis økninger er så drastisk ellers :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå