Toro Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kjøpte meg ny bil i begynnelsen av desember, og er ganske fornøyd så langt:) Bilen er en 97mod 523ia. Kjøpte den "ferdig" med: M5 frontfanger M5 speil M5 lister (som skal byttes ut med ///M) 18" Rondell på sommer. 8,5-10x18" 17" på vinterhjul Senket 60mm med Apex fjærer og justerbare Koni dempere. Hvite lys hele veien Ellers masse utstyr som bl.a.: Steptronic Skinn Klima Store kjørecomputeren Originaltelefon Ryggesensor Multiratt Alarm Antiskrens El. vinduer Luke + mye mer Videre skal det monteres: Faceliftlykter med xenon og angel eyes Muligens en annen bakfanger og eksos M50 innsug for litt mer effekt Tips og kommentarer mottas gjerne:) Og noen med vinterfelgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 sier bare en ting... den MÅ bli shadowline .. driiit fin bil:) men ENDA finere med alt av lister svart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Flott bil! Hva med shadowlinelister? er sterkt i mot krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kjempe flott bil! Enig med deg ang. AE, eksos og lister (har du vurdert shadowline da?). Er ikke mer som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 du må finne litt ut av den senkinga de ja pen bil ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Mye mere effekt får man med M50 innsug? Og hvor mye koster det? Har en E39 528iA som jeg gjerne vil ha litt mere hester i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Flott bil! Men eg ville ha bytta ut ///Power merket med ingenting eller ///M merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Som mange andre har nevnt før meg. Shadowline lister. Da blir den meget så fin.. En annen eksos og kanskje bakfanger og den er perfekt.. 94888888: ca 20hk ekstra får du med m50 innsug. Men det er ikke plug&play. M50 innsuget må bygges om endel for at det skal passe på M52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Kjempe flott bil! Enig med deg ang. AE, eksos og lister (har du vurdert shadowline da?). Er ikke mer som trengs. Ja vurderer det nå, så får se litt rundt Har M5 merke på listene nå pr dags dato, men syns ikke det gjør seg på annet enn en original M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 du må finne litt ut av den senkinga de ja pen bil ja =) Den er lav nok for å si det sånn. Har justerbare koni (ikke høyde) fremme og bak, fjærene er jeg usikker på. Mangler papirer på settet, så må prøve å finne på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Veldig pen bil du har Toro likte den totale finnishen, men du mangler sportsseter. Og du får ikke mine nei . Nye front lykter med xenon hadde gjort seg. Hadde de chrom listene vært mer lik fargen på sommer felgene dine så syns jeg det hadde sett kult ut. Får sikkert litt pepper for den men. Kommer nok til å sette på den type felger selv, kler E39 alt for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Fete vinterfelger. Nesten så jeg kunne kjørt med de som sommerfelger. Ser cleant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Den er lav nok for å si det sånn. Har justerbare koni (ikke høyde) fremme og bak, fjærene er jeg usikker på. Mangler papirer på settet, så må prøve å finne på noe lurt kan det være apex fjærer tro? de kan jo senke opptil 50/50 ny.. og dem synker litt senere! så hvis det har stått på noen år.. jeg har apex 50/50.. tror det nærmer seg 80/80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Så ut som en pen bil Nye frontlykter og ev en m-tech bakfanger tror jeg hadde satt prikken over i´en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Nydelig E39 dette, og M-Tech er utrolig pent på E39. Må bare få på det bak også . Utseendemessig ser senken meget bra ut, mulig den kunne vært litt høyere bak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå