Toro Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Ett par siste bilder av bilen med sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Jeg tror jeg må gi deg litt skryt her toromannen, Du har en pen e39 synest jeg. Nå har ikke jeg lest hele "tråden" din, men hvilke lykter er det du har egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg tror jeg må gi deg litt skryt her toromannen, Du har en pen e39 synest jeg.Nå har ikke jeg lest hele "tråden" din, men hvilke lykter er det du har egentlig? Takk for det Har originale lykter, ikke facelift. Men har satt inn CCFL (angeleyes) ringer i dem. I tåkelysene har jeg xenon look pærer som gir et fint blå/hvitt lys så de står i stil med ccfl ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Hørte noe om Kjørbekkrundkjøringa, er du fra grenland du også? hehe.. Jeg er! Og de felgene dine, sånne skal jeg ha på min E46 til sommern har slike M3 felger nå, men syns ikke de er no tess:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Hørte noe om Kjørbekkrundkjøringa, er du fra grenland du også? hehe.. Jeg er! Og de felgene dine, sånne skal jeg ha på min E46 til sommern har slike M3 felger nå, men syns ikke de er no tess:P Er fra Skien ja Rondell 0058 heter dem, tror de ble levert bare til 5 serien. De vil kanskje passe på din og, men tror inpresset blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Faen da, hehe.. Jeg har sett noe lignende på Motor Technik, får rabatt der, og på dekkspesialisten, så må høre om de kan få tak i noe lignende. hehe.. Skien, artig, fra Porsgrunn jeg Driver du å rægger i skien eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Tor er for gammal til å drive og ragge rundt kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Tor er for gammal til å drive og ragge rundt kunne ikke dy meg Tror nok jeg aldri har vært å se på stripa i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Haha ser for meg tor sammens med 240'ne på wattenberg og henger... joda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Jeg tror jeg må gi deg litt skryt her toromannen, Du har en pen e39 synest jeg.Nå har ikke jeg lest hele "tråden" din, men hvilke lykter er det du har egentlig? Takk for det Har originale lykter, ikke facelift. Men har satt inn CCFL (angeleyes) ringer i dem. I tåkelysene har jeg xenon look pærer som gir et fint blå/hvitt lys så de står i stil med ccfl ringene. Ja stemmer jo det. du kjøpte vel ringene av meg du! lol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Rondell 58 kler E39 veldig bra, spesielt i riktige dimensjoner da Er den grønn den bilen? Isåfall utrolig pen farge på e39. Så på en sånn selv som ble solgt foran nesa mi for fem år siden =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Jeg tror jeg må gi deg litt skryt her toromannen, Du har en pen e39 synest jeg.Nå har ikke jeg lest hele "tråden" din, men hvilke lykter er det du har egentlig? Takk for det Har originale lykter, ikke facelift. Men har satt inn CCFL (angeleyes) ringer i dem. I tåkelysene har jeg xenon look pærer som gir et fint blå/hvitt lys så de står i stil med ccfl ringene. Ja stemmer jo det. du kjøpte vel ringene av meg du! lol! Ja når du sier det, så husker jeg det nå De funker like fint fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Rondell 58 kler E39 veldig bra, spesielt i riktige dimensjoner da Er den grønn den bilen? Isåfall utrolig pen farge på e39. Så på en sånn selv som ble solgt foran nesa mi for fem år siden =) Rondellene er i 8,5 og 10x18", holder det syns jeg Fargen heter fjordgrå met. Litt blanding av blå og grå.. Syns også E39 kler denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJokke Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 hehe.. Okei, hvor gammel er du da Tor? ja jeg sku gjerne hatt Rondell på min E46, hvis det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Er 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå